毛毛BYE BYE, 心情愉快~ Lumière 無痛激光永久脫毛


毛髮呢樣野, 真係脫極都有得脫~

今次, 我黎到

呢間位於銅鑼灣金朝陽中心 (時代廣場對面) 的美容中心

對我黎講其實有D陌生~


不過一上到去,見到窗明几淨既裝修設計~

即刻加添了幾分好感~
(起碼唔似是D 細細呃人美容院啦) 

睇番資料~原來Lumière於2013年創立,  專注提供肌膚再生和激光永久脫毛的醫學美容治療,選用獲美國食品及藥物管理局(FDA)及歐盟(CE)認可的美容儀器設備及產品,包括Lutronic, Candela, SkinMedica, Divana及Viora, 由專業治療師為每位客人解決肌膚上各種的問題,
從而做到有效而貼心的效果。

今次我要做既脫毛療程就是~

Lumière 無痛激光永久脫毛 
Gentlelase Pro LE 755nm Laser


淨肌是『肌源再生之旅』的第一步: 
要擁有素白淨肌,去除毛髮是護膚的重要一步。毛髮除了影響衛生和外觀外,
更會阻礙護膚品吸收,引致形成毛孔粗大顯眼

Lumière選用美國權威激光脫毛科技供應商CANDELA* Gentlelase Pro LE 755nm Laser,
經醫學證實對黃皮膚及白皮膚最有效的激光脫毛;
加上獨有專利DCD (Dynamic Cooling Device™) 動態冷卻系統,
能夠避免灼傷皮膚,增加安全度。
幫大家告別烏卒卒既膚色 追求無痛脫毛新境界

比起其他類型的755激光,Lumière的 Gentlelase Pro LE 755nm Laser可以更快速地清除毛髮
而且感覺亦較舒服~


Lumière所有治療師均經過為期3個月的專業入職培訓,

包括護膚產品、皮膚分析理論、激光應用理論,及所有療程的原理及儀器操作

就好似當日其實我本黎約左係做面既脫毛~

但治療師睇過我面部既皮膚後發覺嚴重缺水導致輕微敏感

最後建議我做其他部位~

呢D咪專業囉,唔會一味死叫你係唔係都做

會因應番客人本身既需要所去推介~

腳, 其實係我最少去注意既部份~
因為生得唔靚,所以一直都係著褲~ 好少著裙~
亦因為少見人,亦都難得保養
加上慣性用脫毛機, 搞到成日都干到裂~



仲因為干燥痕痕而抓傷, 留下了好多的疤~


治療師睇完後都係咁搖頭, 叫我要好好保養隻腳~唉~

好啦, 就由今日呢個療程開始啦~

開始入房做啦~
沿途經過D梳洗既地方,都係一貫既簡單舒服設計~
我都好想屋企係咁樣設計呀~

呢度, 就係我要做療程既地方啦~


換過衫後就可以瞓上床~, 戴埋眼罩等治療師開始啦~

(有時D野都真係咁啱, 咁啱我今日著左條黑色打底褲~
好似一早知道我今日要做腳咁~HA) 

治療師首先會為我隻腳畫開唔同既部份, 因為咁樣先確保每一個部份都有打到激光~


之後就幫我剃走D毛毛啦~
只係呢個 "剃" 既動作, 我已經FEEL 到治療師既專業
快, 狠, 準~
極有速度既剃動動作~,完全唔會有任何不適, 絕對唔會有姐手姐腳, 功夫未到家既感覺~

開始時, 治療師會係手度打一下, 俾你試下個感覺, 之後就開始~
不過佢一路打, 會一路同你解釋
例如,開始打啦~ 呢度會有少少感覺,  依家我地打XX度啦~
等你有一個心理準備, 心都定D ~


就算連一D好細緻既位都打埋, 唔會於走任何一條毛毛~


開頭以為, 大腿都只係打前面者, 後面都無乜~
咁又錯了~
原來, 佢地都會幫我打埋後腿部份~
而且同前面一樣都係劃哂格仔黎打, 一樣咁認真~


話說, 我有個朋友係 "D"  美容院JOIN 左打小腿, 永久任打~
但佢話因為小腿多骨, 好痛, 就算任打佢都唔想再去打了~

因為呢番說話,我係瞓上床前一路都好驚, 好怕~
不過, 原來, 想像中是比現實痛得多~
現實是,  少少刺刺既感覺就一定會有, 但亦無我朋友講既咁嚴重~
成個過程, 治療師都提我有咩唔舒服, 頂唔順就出聲, 不過, 我完全無呢個需要~

原來是同冷凍技術有關,"D"只是用零度以下吹風機去降溫,
所以當接近到比較少脂肪既骨位,痛楚和僵凍既感覺會比較大。
而 Lumière用既係我啱啱所講既Gentlelase Pro LE全球獨家專利DCD動態冷卻系統,
於每一發激光射出前就會噴出-20°Ccryogen去保護皮膚,保證過程無痛又安全

打小腿時要翻轉伏係度瞓住打, 我仲差D 瞓著添~HAHA ~

打完後, 治療師會先較暗D燈, 等我拎開個眼罩時唔會刺眼
就係呢D小動作, 就令到作為顧客既我非常窩心~

而且對於顧客, Lumière仲有三大專業保證

專業效果 
l 美容達人一致認同有效令毛髮停止生長達100%
l 一次療程可令毛髮停止生長多達25%,完成4次可達至90%以上,效果保養至永久
l 755nm激光波長經醫學實證對黃皮膚及白皮膚最為有效*


專業技術
l 美國鐳射協會認證全球最佳脫毛科技* 
l 內置AI人工智能系統自動檢測毛髮粗幼及深淺
l 原廠DCD™專利冷凍技術保證脫毛過程安全及無痛


專業服務
l 所有治療師均接受長達3個月專業理論及儀器實習培訓
l 專業評估及分析客人毛髮生長情況打造專屬脫毛方案
l 每次療程後,確保跟進皮膚及毛髮生長情況

今日, 我就收到Lumière的慰問電話, 問下我有冇邊度唔舒服啦~ 


打左3日後, 最基本係, 無痕無痛, 無任何炙傷,唔舒服~安全性一定無問題啦

無左D毛毛, 皮膚都即時光滑左, 亦無想像中做完激光既超干燥感



沖完涼, 都只係像平時一樣搽上LOTION~

之前因為成日剃毛,搞到D毛孔塞左, 依家做完激光,D 塞左既毛孔好似都受惠咁~

好期待做完療程既效果呀~



如果你都想見證細緻,只需要 like "Lumière " Facebook 專頁,
就可留意到 Lumière 送的驚喜,又或者到 lumiere.com.hk登記免費體驗療程啦!
讀者及Blogger可享分別7折和6折優惠
詳情請致電21267576 了解更多

Lumière 除左脫毛. 仲有好多其他療程, 想知多D, 可以瀏覽以下既網址:


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com











留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】