蝸牛幫你加水~ Lioele 蝸牛逆時空抗皺面膜


幾年前去韓國, 第一次見到蝸牛既護膚產品
個一刻,個心好唔舒服~XD

近呢2年, 蝸牛產品已經打入左香港既市場大賣~
不過~, 我都要D時間接受~

終於,我開始左我既蝸牛護膚了~~

Lioele 戀妝
【蝸牛逆時空抗皺面膜】
Lioele Intensive Time Reversing Snail Mask


Lioele (戀妝) 呢個牌子其實係我第一次聽~
原來佢係2003年已經成立, 係2007年攞到ISO 90001 之後就正式命名為 Lioele ~
佢既BB CREAM 是品牌既皇牌, 在韓國大賣架~


呢個咁靚既標誌其實是南瓜車黎~ 


見到呢個咁少女既標誌, 應該估到佢既產品都以少女, 可愛風為主~ (佢D妝物真係好靚架~) 

不過, 我今日就試佢既護膚產品~

蝸牛逆時空抗皺面膜

正宗韓國製造~


仲有呢個明明確確的使用日期,唔使下下靠估,仲無得俾人改添~ ^^ 


雖然好多韓文,不過睇圖都應該知點用~
敷上面等15 - 20分鐘~之後拍至完全吸收為止~


不過, 其實佢都有英文既, 日文都有添呀~




附上成份表作參考~

功效:其蝸牛萃取精華成分能提昇肌膚再生能力,修復並柔滑肌膚,為肌膚提供營養,增加彈性, 
可快速將高度濃縮的精華注入皮膚,有效改善乾燥及缺乏彈性的皮膚。
天然草藥提高水份和彈性,而金縷梅萃取物可以平衡水分。
此外,熊果素及腺苷等仲可以幫助撫平皺紋,抑制黑色素,亮白色斑等問題~

簡單D講, 一塊面膜有齊抗皺/美白/保濕/滋潤既功效~


打開個袋,可以倒好多精華出黎喎~


通常, 每次敷MASK 我都會先將所有精華倒哂出黎搽係塊面度先~
精華水份好高, 搽係塊面好快就吸收左一半~

之後, 先至敷上MASK, 咁就可以完全吸哂D精華啦~

終於到真身啦~

蝸牛逆時空抗皺面膜
係一塊棉質既面膜,沒有多餘既包裝, 簡單一塊就搞掂~

(其實我到依家都唔知點解要用咁多塊紙黎夾住塊面膜~
通常我都係掉哂D紙先放塊MASK 上面的~


MASK屬於常用的棉質 ,厚薄中等


敷上面後, 可能我塊面唔算大, 所以有好多鬆位~
尤其鼻位兩旁, 完全貼唔到~好多空位~拉埋D 其他地方又唔啱位~


呢個時候,就要摺紙達人上身啦~
左摺摺,右摺摺
係下巴, 人中同太陽穴呢D位摺一摺~


終於摺到塊完全貼面既面膜啦~



唔想摺,可以用少少暴力,扯開眼角既連接位~
(O個個位其實特別幼, 我估可能佢真係諗住咁樣FUCNITON架~HAHA
之後再將佢拉埋黎,就可以做番個好貼面既MASK 架啦~



左前右後~
干燥既毛孔漲番哂啦~


以前成日以為蝸牛的產品一定好滋潤, 好笠
但呢隻蝸牛面膜好清爽,同我既預期好唔同~
補濕方面呢塊面膜及格,精華超水潤的, 亦很易被皮膚吸收~

但滋潤度則有所保留, 可能同佢既水狀質精華有關~
建議敷面膜後可以搽番D滋潤既面霜~ 
(每次敷完MASK, 我都會洗去多餘既精華, 再搽面霜鎖水鎖精華架 ) 

至於美白及抗皺呢D長時間既鬥爭, 當然亦無可能咁快見到效果啦~

總括而言, 簡單作為一個補濕既面膜, 呢個係一個好好既產品
至於其他功效, 就要長時間使用過先知啦~

想睇多D Lioele 戀妝既資料同產品, 可以瀏覽Colourmix卡萊美 的網站



全線Colourmix卡萊美有售

產品查詢熱線:2201 8668

產品及資料由及客戶提供~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com
Blog Link :The Ztyle  Beauty Qooza She.com U Beauty Beautylife Blogspot BE 




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】