你懂自己嗎?

對鏡自憐,會唔會係你每日既寫照?

係社會風氣鼓吹,女人要靚,靚就是全部, 靚女做咩都得時候
大家都會希望自己越來越靚
但同時亦都會不停對鏡去發掘自己既缺點~


Dove聯同香港基督教女青年會進行的「香港女士照鏡習慣及心態調查」發現,10位有9位女士照鏡時曾有負面感受,6成更曾避免照鏡。
 

而照鏡時出現最多既負面情緒原因包括:

- 不喜歡臉部皮膚的狀況 32%
- 自己看上去比較胖 28%
- 覺得自己看上去狀態不好 27%
- 覺得自己看上去比較疲憊 26%
- 我的頭髮又髒又亂 23% 


你會係個十位中既九位?
 
好記得王菲好耐之前有首歌~
 
<< 給自己的情書>>
請不要灰心 你也會有人妒忌 你仰望到太高 貶低的只有自己
別盪失太早 旅遊有太多勝地 你記住你髮膚 會與你慶祝鑽禧

*lalala 慰藉自己 開心的東西要專心記起
lalala 愛護自己 是地上拾到的真理
寫這高貴情書 用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
 
呢首歌其實我一直都好想同大家分享~
好多時大家都只會望到自己的缺點
如果我毛孔細D就好啦~
如果我隻眼大D就好啦~
如果我個鼻高D就正啦~
 
因為呢D太多既如果, 往往會令我地忽略左自己本身既優點
長遠落去,亦因為諗得太多負面既野令到精神恍惚, 甚至憎恨自己
其實試諗下,一個長期唔開心,成日皺眉既人,又點會靚先?
你曾幾時見到一個頭耷耷既人會叫靚女先?
 
其實, 我地每個人都會有值得欣賞的地方
不如由今日開始, 嘗試在鏡中從另一面去了解自己
就算我無好高既鼻, 但我要燦爛既笑容
就算我無好靚既嘴,但我有一排整齊既牙齒
 
上天是公平的, 每個人都會有長處同短處
懂得發掘自己的長處,便能增加自己的自信心
只要有自信, 昂首闊步,光芒便能四射~


 
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

 
 
 

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】