美白排毒一TAKE 過~ YM「食の美白針」《AA1》

新年去拜年,個個都讚我白左, 靚左~
問我用邊隻美白產品

我用既美白產品已經唔係搽咁簡單,而係直接食入口

YM「食の美白針」《AA1


其實大家最近在電視或者街邊燈箱都見到黃宗澤既型爆廣告
無錯,就係呢個
食既美白針~

呢個話題一出,個個都好好奇
咩叫美白針?咩叫食用既美白針~
我即時做起專家黎~XD

美白針係透過靜脈注射進入體內,有效提升肝臟的排毒功能,加速細胞更新,
減退面黃、色斑、暗瘡印,呈現年輕、透白、光澤的完美肌膚。
一個完整的「圓酵母精華」美白針療程,需持續10星期,每次注射需時30﹣60分鐘

聽到靜脈注射,大家都有D驚同擔心~
其實我都係, 感覺直入靜脈好危險咁~(無事無干我都唔想打針架) 

而 YM 推出既AA1「食の美白針」 就免去呢個顧慮

以美白針內含有既圓酵母精華及梔子精華等7種100%天然植物萃取精華,
利用日本最新技術將7種天然「特效美白」美容成分「納米化」,可100%直接被小腸吸收,
美肌成分透過血液直達肌底,浸透至全身每個細胞,大大提昇美肌效能。

而「圓酵母精華」更是100%天然發酵生產,萃取至98%高純度,被譽為最強天然「特效美白成分」,
同時榮獲日本政府厚生省「特效美白成分」製造認可,亦是唯一取得美國FDA-GRAS認證的美白成分
絕對可放心使用~ 

原來梔子精華都係好好既天然防曬素材,能有效改善色斑及暗黃等問題,
其防曬功效亦獲日本多位皮膚科專家認可,被譽為最強天然食用防曬素材之一

除左可全身美白外,最好係可以提升肝臟「解毒力」
肝好,面就唔會黃,身體都好D啦~
而且清肝,就會明目,對眼都會黑白分明架~

係活動前4小時服用,仲可以當埋防曬,有效阻隔12小時紫外線的侵害
對於一D唔鐘意搽防曬或對防曬產品過敏人仕就最啱啦~!

一盒28包~早晚服用,可食半個月
售價: $550 


一個療程要連續食2個月
其實都係2200蚊,比起打美白針(約 HKD 9600蚊)要平好多呀~ 
而且隨時都食得,又唔使下下要去美容院,方便簡單得多~

一包美白粉其實得好少~


只係一個茶匙多DD

唔知係咪因為有梔子精華,所以橙橙地色~
味道都有少少橙味, 酸酸甜甜~

官方建議可直接倒入口再飲水沖服
簡單方便, 通常在公司我都係就咁食


夜晚回家就會加水沖開,官方建議100ML 
不過我自己就鐘意加多D水, 味道會清少少~


感覺味道似飲橙汁咁, 很易入口
而且仲有少少開胃既作用添~


當然,仲可以有其他既食法
例用食生果時用黎沾係生果度食
又或者倒落乳酪度一齊食都可以架~


當然,最好每天攝取1.5L-2.5L水分,以排走肝臟及肌膚之毒素,
加速肌膚代謝週期,美白效果更顯著。

經過左15日既療程後
最明顯係眼角最礙眼的斑點有淡化既跡象
而一D淡淡的色素不均都淡左~
整體面色都好左~


當然,我只係完成左4份1既療程,有呢個效果我已經好滿意

最重要係服用以來身體沒有心跳加速,手震,肚痛或任何不適
是可以安心服用的產品~


最知多D, 可以登入YM的網站
www.ym-japan.com (歡迎網上訂購)


或直接黎YM各大門店查詢啦~
香港店 : 銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心506室
客戶服務中心 : 觀塘aPM創紀之城5期1610室 
銅鑼灣概念店 : 銅鑼灣時代廣場904A鋪 
九龍店 : 鑽石山荷李活廣場209A鋪 
查詢電話:3122-3122

以上產品由PR 提供~

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :








留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】