玩味七彩餐廳~ LITTLE VEGES

上星期四經過銅鑼灣時代廣場,見到有個小朋友至愛既吹氣彈彈床
唔使錢,每節10分鐘。見無乜人排,即刻同阿囡去玩啦~


跳到攰,又肚餓,即刻走去時代廣場後面既百樂中心搵食~

LITTLE VEGAS 
呢間餐廳以拉斯維加斯為藍本設計
無論場地,布置,枱櫈,甚至餐牌都充滿玩味~

無論牆上,地上,甚至枱,櫈都畫上了七彩繽紛的畫作~


就連BB櫈 (左下紅色)同SALT & PEPPER 樽都精心挑選過架~

入到黎無論大人小朋友心情都特別亢奮。

上網見過很多人在早上黎,感覺真的天地比。
早上的餐廳就像一個素顏的家庭主婦。
但入夜後,燈光亮起,就像抺上了彩妝的靚女~

有心去既朋友,強烈強烈強烈強烈建議要夜晚去呀~

這裏的每一個角落,都見到店主的心思~


就連平時很少注意的餐牌都加入唔少有趣既畫作~

(好鐘意張綠野仙踪呀)


女女跳到口干,一黎就要叫野飲。叫左呢個士多啤梨沙冰。
平時我好怕飲士多啤梨味既野,覺得好人工,好藥水
但呢個沙冰我都幾鐘意
佢唔係太甜,有淡淡既士多啤梨味,感覺好清新。唔錯唔錯。
阿囡唔使講啦,成晚話好口渴,要飲,要飲,要飲~@@



野菌長通粉。一上枱已聞到好香既野菌味
長通粉熟度啱啱好,唔太熟亦唔會太硬。
沾上了 (應該係橄欖油) 同醬汁,好野味
再加上上面既配菜中和口感,無咁膩
成個菜我俾90分。


差十分係醬汁稍多,食到底時感覺會咸左少少。
當然,如果你鐘意食濃味既,呢個唔係問題~ ^^

再黎就係迷迭香羊架~

上碟時真係好靚,羊架望落燒得色澤均勻咁~

薯仔角同沙律雖然係配菜,係都做得好出色
薯角面好脆,但又一D唔油膩,我估係用焗既方法黎整
ANYWAY, 但無咩油,我LIKE ~

配菜都唔係只放幾條菜上去,而係加左黑醋汁MIXED過既沙律
開胃好味, 個黑醋汁仲較得唔錯添~

至於羊架呢,望就好正。食入口就差左少少
香草唔夠香。令到羊既膻味比較重。
而且可能佢想遷就我有小朋友,所以整得比較熟。
變得無咁滑,有少少O鞋。

如果係大人食,建議唔好全熟啦~

食完個羊架,見到人地D PIZZA 好靚,忍唔住又叫左一個。

PIZZA份量係中批份量。好足料,芝士都好香好厚。

批底係屬於厚批啦 (中厚啦, 唔係薄個D) 
不過可能個皮熱放得太耐,個底有少少硬。


食完正餐,當然有阿囡既至愛~
甜甜圈。
其實即係DONUT ~  賣相很討好呀~
灑在上面的彩色粒粒,很多M & M ? 
但原來係自家製的糖果, 以M & M 既彩色脆皮包裏著瓜子粒~ 
其實,我好想問佢有冇得外賣呢D粒粒~HAHA~
就連士多啤利都切得靚靚~店鋪的心思就在此呀~




這個店雖然是樓上鋪,但當天都超多人的 (只係平日的夜晚呀~)
而且很多都係一大班朋友黎
呢間店既氣氛很好,很適合一大群朋友嘻笑
如果你鐘意2人世界安安靜靜就不要選這裏了

這裏雖然很爆場,但服務員個個都好有禮貌,又NICE
仲會同我囡玩同傾計,又會詢問下我地食成點,食物如何
感覺好窩心。很值得加分呀~

最後再一次強調,想見到靚靚既VEGAS, 一定要夜晚喎~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

Pls follow me : 

My Blog Link :





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】