網絡紅爆台牌 BEVY C. ~我也在用呢~


到我啦,到我啦
成日聽人講BEVY.C 的產品有幾好,多個台灣藝人及 港台BLOGGER 都推薦
看得我都心癢癢
今日我都終於有得用啦~

今次一口氣試左佢既2款產品
潔顏同面膜

淨潤白潔顏乳


潔顏乳加入左多種天然物料


功效嘛,除左潔顏外,仲可以同時保養皮膚
法國海泉水添加,補充水感能量 
胺基酸+植萃添加,溫和淨膚鎖水 
美白AA2G,嫩白美肌關鍵

入面除左一枝105G的潔顏乳外,仲有一個起泡網~
起泡網係超柔軟的質感呀,還有一個小圈圈可以用後掛起晾干呢~


用法如下:


不如圖示啦~XD

將起泡網沾濕,將潔面乳直接唧在網上,再輕輕搓揉
(感謝囡囡幫我影相,以後有個好幫手啦~XD)


見到嗎?泡泡出來了~ 只係1-2CM的潔顏乳就有超多的泡泡呀~
如感覺有點干,可再逐少加入水再搓,泡泡就會更多更多........
之後將泡泡取出,直接放上面用啦~ 


泡泡好滑,好軟,仲有少少淡淡的香氣~
用厚厚的泡泡在面上按摩,超舒服呢~ 
慢慢按摩後,泡泡會被變薄,呢個時間就可以沖洗啦~
(唔好直接將潔顏乳放上面用呀,會對皮膚造成傷害呀) 

另外,洗面時間亦不宜過多,至多一分鐘就好洗去啦~ 

左邊係洗完面的,成個皮膚都亮白了,而且毛乳都平伏不少
(因為毛孔內的油脂洗走左了) 
泡泡係洗之前,右面個張係洗之後
留意鼻翼位的超厚角質同暗啞位都洗擦得一干二淨

洗完面後的皮膚軟軟的,QQ的,很清新呀~ 

當然,最重要係沒有繃緊和乾肌的感覺呀~


洗完面後,當然要來個深層保養啦~ 

植萃美白水導膜

一盒有三片~第一次可以一星期敷3片,之後就可以每星期kEEP住敷一片就夠了


平時既壓力,熬夜,睡眠質素差,空氣污染等都會令皮膚暗啞,蠟黃
長期就會變成黃面婆啦~



而呢款植萃美白水導膜就可以幫你去黃淨白
回復天然亮白肌

呢款面膜入面沒有太多餘的精華係袋底
因為,張面膜紙已經吸哂啦~

呢張面膜紙類似纖維布,厚厚地,將精華全數收哂

而且剪裁位好FIT AR, 貼面度超高的,唯一係鼻位唔夠長,爭少少~

最讚係由拎出袋到敷上面都無出現水滴滴既情況,唔會整濕D地方。
但又FEEL到張面膜真係超級濕潤

就算敷完20分鐘後,佢都唔會變哂干扯走我地面部既水份。
十級讚呀~


一星期密集式連敷3次後,面部因勞累, 唔夠睡而出現的枯黃,粗毛孔同缺水敏感都一掃而空


膚色變得自然,均勻,而且毛孔位平伏收細。
眼下的敏感泛紅位即刻舒緩了。

BEVY C 的產品果然很有保證,尤其面膜更是超出望外
難怪那麼多人讚,口碑是最可信的。


想知多D,可瀏覽BEVY C. Facebook
發售地點:LOG-ON 13間門市
Fingershopping : http://www.fingershopping.com/bevyc (有優惠套組呢)



如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


以上產品由PR 提供


















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】