洗面三部曲 - 潔面篇及磨砂篇


上回的七枝潔面產品,講左落妝 (按我回顧)
今次就講洗面同磨砂啦~


Dove潤澤柔嫩洗面乳
Dove潤澤柔嫩潔面泡沫

Dove潤澤柔嫩洗面乳

蘊含1/4潤膚乳霜,徹底潔淨肌膚同時留住肌膚水分,令肌膚用後更光亮更柔滑

質地係平時既洗面膏狀~
我地用個時要加水將佢搓到起泡先用呀~
又或者好似我咁加個起泡網,就可以造出好綿密的泡泡~

只須將搓起既泡泡係面上面按摩,再加水沖洗,就可以將成日既污垢,油脂,甚至殘妝一一流去

皮膚重現潔白~



Dove潤澤柔嫩潔面泡沫


呢款潔面泡沬蘊含親膚滋養精華液配方Nutrium Moisture®
綿密又香噴噴的泡泡溫和地徹底潔淨肌膚,潔面後令肌膚飽滿水嫩,
同時得到滋潤呵護!


我覺得呢款好啱個D唔鐘意搓泡既人用,特別係男人,HAHA 
有D人真係慣左將洗面膏直接就放上面,咁樣係唔得架~
所以呢款泡泡就好啱啦
一唧出即可用~, 省卻搓泡既時間~



將泡泡係面按摩幾下,就可以得出白白滑滑的皮膚
快,靚,正~

所以我會朝早用潔面泡泡,含佢即唧即用,省時快手但又潔力溫和
而晚上就會用潔面膏,含佢潔力強勁,可以將日間的污垢徹底清除~


角質層過厚會使肌膚變得暗沉無光,定期進行面部磨砂才可以重現光滑美肌!
蘊含100%天然磨砂粒子 ST.Ives磨砂潔面膏,可以深層潔淨毛孔,溫和地去角質,
更能有效減少黑頭粉刺的形成,使肌膚變得光亮柔滑。

ST. Ives去黑頭磨砂潔面膏
ST. Ives杏子磨砂潔面膏


ST. Ives杏子磨砂潔面膏
含100%天然去角質及杏桃萃取成分
能去除面部暗啞、污垢



ST. Ives去黑頭磨砂潔面膏  
含100%天然去角質成分及水楊酸 
能深層潔淨毛孔,溫和地去除面部油脂污垢 
²有效減少黑頭粉刺形成


去黑頭磨砂潔面膏的粒子比杏子磨砂粒子較粗,
所以建議只用係鼻頭,額頭。甚至用係手踭,腳踭,呢D較粗糙既地方~


我會將杏子磨砂用係面部部置,其他位置就用去黑頭磨砂


洗用一次後,明顯見到鼻頭的黑頭都減少了。

面部的毛孔都清空了不少~ 



之前睇過一個報告,原來好多平時用既磨砂都係膠粒黎,呢D膠粒會隨水流入大海,分解唔到造成污染
而St Ives 的磨砂用品就 含100%天然去角質及杏桃萃取成分,可以分解,唔會對環境造成污染呢~

一口氣介紹左七款潔面產品,但其實真係一塊面都用得哂架~XD


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


以上產品由PR 提供











留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】