有HEART 的街坊西餐廳~


星期六約左囡囡的契媽食飯

契媽大住肚,唔方便去咁遠,當然我地移船就磡啦,入左去荃灣搵食。
點知荃灣街市周圍全部都係茶記~@@
行後一條街,見到有人龍~ 即刻去目及目及先~ 
價錢還可以,食物都幾吸引,就呢間啦~ 

Vision 8 


鋪仔細細,不過好彩等左3個字就有位~ 
入到去,枱與枱之間都幾迫架。不過D枱又幾大張囉~(有D矛盾 HAHA) 

呢度既裝修同設計都係的的骰骰的西餐廳仔
價錢都係百幾蚊既西餐價錢~
PIZZA 就百多D蚊個
不過LUNCH時間,當然叫LUNCH SET 抵啦~XD 



小食叫左個焗薯皮 (好耐無食啦,以前去酒吧成日食架~) 
同西班牙風乾火腿薄餅~
囡囡話要食豬扒,於是叫左個LUNCH SET 保雲蘇豬扒配紅酒汁

LUNCH SET 包一個湯或者沙律同一杯食品
特飲要加15蚊架~
不過,是,我係有加的,因為阿囡生飛滋,想飲D凍凍野囉~ >< 
所以第一個上枱既就是個荔枝梳打啦~

望落真係好冰涼架~XD
不過D糖水係底溶唔得哂~HAHA 咁都好,可以唔使咁甜~ 


叫左一個LUNCH SET , 點解有湯又有沙律?
陣間話你知~ 


當日既餐湯係薯仔湯,幾濃郁幼滑,唔似一般交行貨的餐湯~ 
青沙律配意式油醋汁,其實就係我地平時食既沙律菜,亦是我最鐘意食既沙律
(呢度既沙律散叫都唔平呀~)
雖然無太大驚喜,不過比預期中大碟啦~ 

我至愛既焗煙肉焗薯皮黎啦~


個賣相好靚呀,一D都唔似平時食開既薯皮
上面有好多煙肉同洋蔥,不過好似無焗過咁~ 
咁都好,無左平時食開既熱氣感,仲多左份清新添~
最欣賞係連墊底都用貴價沙律菜 (唔係CHEAP CHEAP生菜 XD) 
唯一缺點係D肉無痴得好實,食個時會好易散開哂囉~XD 


再黎就係阿囡既保雲蘇豬扒配紅酒汁
呢個豬扒面上灑滿哂干蒜頭,好野味,個豬扒D肉都幾實淨,
又唔韌,好有質感,唔係拿到梅哂個D~

個紅酒汁呢,其實唔係好覺係紅酒黎,阿囡都食到~
不過配菜份量好似太少了~ 


再上黎 西班牙風乾火腿薄餅 
呢度既薄餅係即叫即整,仲可以外賣~


不過要等20分鐘架,趕時間就唔好叫啦~

一上枱,淨睇賣相已經WIN左~XD 
雖然話其實都係火腿,但放到咁靚咁有心思,真係抵讚~
呢D咪就係食物既藝術囉~ 


呢個薄餅係正宗意大利餅底,我最LIKE,好過食成舊粉頭 (家下勞動工人咩) 
不過呢,當日師傳重手左少少,個底有D 硬左~@@ 
火腿呢,我就唔識食係咪來自西班牙,但佢既咸香有回甘,唔似CHEAP野~HAHA

點解又有湯又有沙律
咪就是個衰女囉~ 生飛滋咩都食唔到
個豬扒叫左又唔食,最後要另外叫多個LUNCH SET俾佢
2大1細最後叫3個 MAIN COURSE 同一個小食~@@ 飽C左~

呢個係什椒煙肉茄醬意粉

ORDER 時已叫少醬,不過上到枱D醬好似都無少到~ 


好彩係雖然多醬,但味道唔太濃,飛滋囡都食到津津有味
D蜆肉好多同好大隻,不過應該係雪藏野,味道無乜
幾欣賞佢既茄醬,唔似平時食開既茄汁醬,似媽媽屋企用蕃茄整的醬咁
如果你鐘意食化學茄汁醬,可能未必習慣呢D天然原味~

呢餐飯,因為麻煩的飛滋囡,我地由中午一點半食到三點半~HAHA
由人頭湧湧食到走剩2枱人
但呢度好好人既係,就算FULL HOUSE 都無限時趕我地走,
就算伙計要食LUNCH都由我地慢慢坐

雖然食左四百蚊,不過真心覺得抵~ 
錢,唔係唔使,但要洗得開心嘛~ 

Vision 8 
荃灣兆和街34號榮安樓地舖


後話
出開荃灣,經網友提供去荃灣街市搵人整遮
搵唔到,去左路德圍個邊

3把遮,都係斷左條骨OR甩左個窩釘
但要整100大元~
仲要個阿叔串串貢咁~ >< 


俾錢個下,其實有D唔順氣,不過再搭車去深水埗又唔化算~ 
下次,我一定去深水埗,唔會再幫襯佢~哼~ 

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】