彩豐行2015夏水禮~


8月1號,踏入最熱的熱天

不過,我地都無懼炎熱,一齊踏入舊咖啡灣,參加彩豐行的

彩豐行  夏水禮



彩豐行超好人的安排左專車係旺角接我地入沙灘
到逹咖啡灣,已經有一眾靚靚粉紅小背心工作人員為大家做好準備~

除左準備食既,飲既



彩豐行仲為大家準備好啱用既

JOSERISTINE
冰肌護膚防晒乳2合1 SPF50/PA+++
Icy Sunscreen Lotion 2 in 1 SPF50/PA+++
產品編號:A3886


呢枝防曬我之前都介紹左架啦~


我個囡ICY用ICY防曬,襯哂喎~HAHA

(當日真係唔記得帶防曬,好彩彩豐行有此心思,我地先唔使變黑豬咋)

唔經唔覺,原來彩豐行服務左香港人已經有20年~


我記得第一次買彩豐行應該都有十年了
當時彩豐行仲未有門市,只得網上訂購,於是同幾個同事夾份買左一大箱
(仲記得佢送左好多SAMPLE俾我地,收到個刻真係好SURPRISE 架) 
我記得我買左4枝淋浴露,由尖沙咀抬返官塘~都咪話唔係野~

不過,家下官塘都開左分店啦,我唔使再咁辛苦抬黎抬去啦~XD

原來除左上網買,門市買,連用APPS都可以買
而且價錢仲有優惠
講緊既係用  : HUNTER 狩獵者" 呢個APPS 

當日HUNTER 狩獵者的工作人員更即場教我地點用
仲有得玩遊戲同羸禮物添~

睇下阿囡玩得幾認真~


阿囡都好努力,工作人員哥哥又好NICE, 終於我地都攞到紀念品啦~HAHA


黎得沙灘,又點可以唔玩下沙
彩豐行為大家貼心咁準備左多把太陽遮,玩都玩得開心D

睇下,幾盡慶

 

當日太陽唔算好熱,仲有陣陣涼風,超舒服,好RELAX 
呢個活動,真係好正呀~

其實,以上只係前戲啦~HAHA

大會當日邀請左一眾靚女同豐彩行化言人
有翻版舒淇之稱嘅陳芷尤 (Apple)同大家一齊分享下夏日既減肥心得



我都膽粗粗去講埋一份,仲攞左個3獎~HAHA



當日對住咁多人真係好驚,越講越亂,HAHA ~

其實我既減肥方法都可以叫快樂的減肥
好多人都話減肥咩都唔食得,但其實越壓抑,個心就越想食
於是會更變本加厲食凸添,仲得不償失
其實想食咩都可以去食,但要淺嚐即止,
朱古力1粒唔夠,食多粒,再多咪3粒囉~!
過左口癮,又滿足心癮
再落去的減肥路就易行好多了
畢竟,減肥唔係一朝一夕,而是一場人生的耐力賽
開心的減肥會令你更有動力持續落去~

當然,減肥都要做少少運動既
唔使多,每日急步行半小時,唔使跑到傻架
急步行係帶氧運動,對心肺呼吸有幫助
仲可以幫助血液循環,又可以燃燒脂肪
如果搽番D幫助減肥的藥膏再去行就更加事半功倍啦~

夏水禮當日仲有個一折大平賣架
大大枝既淋浴露只係賣10蚊咋~
但個衰女掛住要玩沙,搞到我無得去SHOPPING~    T.T

不過,多得慷慨 的彩豐行
我都滿載而歸呀~


JOSERISTINE 甘菊藍舒敏系列

包括洗面奶,精華油同面霜

甘菊藍舒敏洗面奶
Azulene Anti-allergic Cleansing Milk
產品編號:A4188

甘菊藍舒敏精華油
Azulene Anti-allergic Essential Oil
產品編號:A4190

甘菊藍舒敏面霜
Azulene Anti-allergic Facial Cream
產品編號:A4189

全部用提錬自洋甘菊香薰油的天然甘菊藍,可以舒緩及調理敏感皮膚
而甘菊藍精華油更係皇牌產品,唔單止可以調理敏感肌,仲可以對抗自由基,抗衰老~



JOSERISTINE 
馬鞭草沐浴露
Verbena Shower Gel
產品編號:A2250

呢枝係玩HUNTER 遊戲阿囡好努力攞返黎既禮物
蘊含舒緩的馬鞭草精華及滋潤的蔗糖成分,仲有我最愛的馬鞭草香味
沖完涼成個人精神哂

呢枝不得了
佢就是彩豐行的神仙水



JOSERISTINE
逆轉肌齡神仙水
Time Reverse Rejuvenating Essence
產品編號:A4150



神仙水係咩,唔使多講,可以同時撫平細紋、淡化色斑、緊緻提升、深度補濕、煥發光澤
最正係價錢公道,簡直是平民恩物呀~ (唔係飲兩杯咖啡就做到中產架)

至於今日的話題係減肥,又點可以無左瘦身神器呀

JOSERISTINE
全方位燒脂纖形乳液
All-around Cellulite Control Emulsion
產品編號:A2021


呢枝全方位的減肥神器,只要將佢搽係你想減既地方,再利用佢既按摩珠珠碌到吸收哂就得
干手淨腳,唔使搽完成手CREAM
而且仲可以避免出現蜂巢組織同結實番鬆馳的贅肉
等我都快D碌多幾下,快D減走手臂的BYE BYE肉先~



依家每朝沖完涼,我都會碌係小腿,有腿,肚腩呢D重災區
除左可以當搽LOTION外,行路返工時仲可以將運動量UP UP UP
咁就好快FIT FIT FIT啦~

以上活動及產品由彩豐行提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com










留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】