清除耳垢妙法,簡單快捷又安全 ~AUDICLEAN


你地會用咩黎清潔耳仔?

用耳挖?棉花棒?定唔理佢~HAHA 

其實,我係一個中度弱聽人仕 (唔講唔知,講左D人都話唔覺~HAHA)
因為本身聽覺弱,所以更加想清潔好對耳仔聽得清楚D 
我就算係公司都放定盒棉花棒,朝朝返到公司第一件事就是挖耳仔 (有D嘔心~HAHA) 

不過原來用棉花棒唔係一個正確的清楚耳仔方法
有可能將耳屎越推越入,到時更難清理_
嚴重者,更有機會損傷敏感耳道

用洗耳水就是係個其中一個安全又干淨的方法
今日就試用下尼款由法國黎既

AUDICLEAN
愛耳潔®洗耳液



愛耳潔®洗耳液經耳鼻喉科專家測試

l臨床實證, 有效清潔耳垢


成份: 經等滲無菌的海水
成份天然,不含化學物,無菌配方,唔怕會造成敏感。
而海水內含的碳酸氧化合物可以幫助溶解耳垢,安全有效
六個月以上的BB都用得架~



潔耳液分為2個部份,有一個裝海水的樽及一個可拆式噴嘴
(仲有中文說明書添) 


呢枝有60ML 的海水的樽,就照睇無咩特別

其實佢係一個密封的樽黎,上面有個關閉左既窿,平時就算倒轉都唔會倒D水出黎,夠哂安全~


而另一件配件就係呢個3角型的噴嘴,
噴嘴長長地,可以深入耳道
個底有條棍仔~ 有咩用?
就係靠呢條棍仔插入去個個關閉左既窿度,先可以噴出海水架~


而且呢個噴嘴係專利人工3向噴咀, 不會直射耳膜, 產生暈眩感覺

未用之前我都驚驚地,驚佢衝力好大,D水會射入耳仔
但原來噴出黎既水力好輕柔,絕對無我想像的衝力
因為佢主要靠海水黎溶解耳垢,而唔係靠衝力去清洗耳垢架~

自己試過,覺得衝力感覺不太大,可以俾囡囡試下
問佢試唔試,佢竟然一口答應 (之前仲諗住佢會驚添~ HAHA) 

噴個時保持個頭同樽身垂直,輕力按壓一秒,D水就會入左耳道

保持頭部垂宜,靜待十秒後再側耳流番D出黎就完成啦~

好怕太多水入左耳仔? 唔使驚,因為多餘既水份會馬上流番出黎
所以最好係洗手間噴或準備紙巾,唔係會流到成地水~HAHA 

用左一次後,囡囡個舊油油的耳垢已經清理得七七八八
成隻耳干淨左好多~~

以前同個囡清潔耳仔,成日依嘩鬼叫話整到佢好痛~(我已經好輕手架啦)
依家主動晚晚叫我幫佢噴,佢話涼涼地既感覺好舒服喎~

因為耳鼻喉想通,我個喉嚨有時會FEEL到少少的咸味~HAHA

連續用左一個星期,再挖耳仔已經無咩挖到出黎~
耳仔痕癢感都消失左~感覺靈敏性都好似高左

唯一唔好既係個噴嘴無盒裝住,每次用之前都清潔一番
同埋成家人用同一個噴嘴,感覺好似唔太衛生,所以每次用前同用後都要洗一餐~

不過依家清潔耳仔又真係快左同干淨左好多
最好係阿囡肯主動去洗耳嘛~ ^^

想了解多D,可以瀏覽AUDICLEAN 的網站
http://www.audiclean.com/

零售價: HK$88
銷售點: 萬寧, 屈臣氏及各大藥房藥行有售

以上產品由PR提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】