中環傳統印度菜~抵食又好坐~

話說今次係我第2次黎呢度食飯~
1 黎因為近朋友公司
2 黎坐幾耐都得,唔怕俾人趕走~

明顯地今次比上次多人左好多~ 但大家都好斯文,靜靜的~


同樣的裝修,依然吸睛的酒櫃以及昏暗的燈光。


MENU 上同樣有唔同既咖喱可以揀
依然多選擇的薄餅


仲有專為食素人仕的素菜類,當然仲有SET DINNER 
(超大份的,2個女仔係一定食唔哂囉~)

呢度既三色醬我每款都鐘意
薄荷醬味淡D,啡色的燒汁味醬和辣醬都好好味
完全係香港人接受到既醬汁

不過今次唔知點解無左胡椒餅既~ >< 

今次全部餸都係朋友點,可以食一D平時自己唔識/唔會叫的餸

印式春卷


成個春卷都好菜,入面得甘荀同一D菜蓉
好處係唔會好似薯蓉咖喱角咁食滯


主菜一
無骨燒雞
鐵板上,但上到時已經無左咋咋聲了~
不過菜依然係熱的~


雞加入了大量的香料,肉質已經很鬆 (可能俾D香料配到淋左)
味道很香口,就連配菜都好好食。

椰汁咖喱羊
呢個好有驚喜︳亦非常好味
佢唔係好辣既咖喱, 類似葡汁咁~但係甜甜地~
黑色一粒粒的, 好似熱情果籽咁,不過我估係香料黎~
好啱唔係好食得辣既朋友
不過我鐘意食辣都好鐘意食呀~


最衰入面既羊肉好實,減左少少分。如果再整淋D就PERFECT 啦~


甜酸咖喱雜菜
睇個名好似好得意
不過唔知係咪上錯左
一D甜酸都食唔到只係好普通既咖喱雜菜, 有D 失望


唔好睇佢係菜,但係超飽肚的
入面有D一截截,好似街市既豆角咁
加埋落去食感覺又幾好 (平時我麻麻LIKE食架)
可以平衡番咖喱的飽滯怠。


呢度既薄餅好多選擇,不過大家都好安全咁揀左芝士薄餅
薄餅係屬於厚底,好飽肚
加埋頭先個咖喱雜菜,真係超飽的配搭呀~

當然,因為係較硬身個種,所以都唔會好油膩。


值得一讚呢度既服務真係好好
待應笑容好好,無中國人餐廳個D黑口黑面
就算我地唔知係咩,係咁問問問佢都好有耐性解答
幫我地影相時仲會去唔同角度幫我地影到好為止
真係好想係度講句,唔該哂呀~

Rang Mahal Authentic Indian Cuisine
中環皇后大道中118號2樓

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】