別有用心的AMICO 1890~

旺角的鋪頭好鐘意一窩蜂

以前就一窩蜂咁左好多樓上CAFE
近年就一窩蜂咁係洗衣街,黑布街等開CAFE~

星期日同阿囡去旺角行街街,就走左去呢度醫肚~

AMICO 1890 


之前經過呢頭已經見到呢間CAFE, 門口貼住好多採訪,又有唔少名人合照
所以今次就去試一試啦~

成間餐廳走木製的溫暖路線

牆上仲畫左唔少得意的圖案添
除左2人枱,仲有D大枱方便幾個朋友一齊開餐~


呢度其實仲有2樓,待應哥哥見我拖住阿囡,好窩心地安排我地坐樓下

貫徹木的質感,連SALT & PEPPER 樽都係木架~


當然,MENU 都要用木上啦,成個枮板送上黎~都幾重手~


本黎諗住叫2個MAIN COURSE 算, 點知越叫越多 HAHA~

呢度有SET DINNER ,包湯 or 飲品 +沙律+MAIN COURSE+甜品 ,都係$128 同$158 咋~

是日例湯係羅宋湯
眼見湯已很足料,D蔬菜都仲係好爽,唔似煲好耐湯個隻~
感覺湯似加入左唔少茄膏~
同埋, 熱度差少少~ (我覺得湯要熱辣辣先好飲) 


再黎就係跟餐的沙律
呢個沙律都幾大兜,無論菜同醋都好多,
以跟餐的沙律黎講係超值的~甚至有點覺得不惜工本~HAHA  


未食飯,叫左個飲品先
阿囡認得OREO 呢個字,死都要叫呢個特飲~@@
跟餐都要加25蚊架 囡~ T.T 

呢個OREO 沙冰感覺又唔算好沙,只係面個層較多冰 (唔使少冰) 
水個部份有D似BAILEY (當然係無酒精啦) 
當然,份量都好大杯,基本上夠我同阿囡2個飲~

阿囡要食意粉,見散叫個MENU 有個CARBONARA, 但無黑松露, 於是把心一橫叫埋就叫左個套餐啦~

黑松露CARBONARA

一拎上黎,真心覺瀨野,好大碟呀~
佢都係用太空碟 (中間得個窿裝野個D) ,個窿係平時食開既倍半
~D意粉仲要壓到實,同埋勁多菇,火腿同黑松露~ 
個黑松露醬加上白汁,啖啖香濃啖啖好味,D菇都煮到超滑~ 
平時阿囡自己一個都食到大半,但呢碟,佢食到平頂已經飽左~HAHA
值得一提,呢度既意粉係HOME MADE的,很有嚼勁~ 
打包左回家第二日食,唔會淋PAT PAT, 仲好有口感~

是夜突然好想食漢堡飽,所以叫左個牛肉漢堡 SET DINNER 
望落去真係好有份量

薯條勁粗,超飽肚,再加上有一堆沙律,食左個配菜都飽左一半~


不過有少少失落係,點解成塊車打芝士咁完整係度,唔係半溶既?

飽頂真係超大舊~仲好鬆軟,不過略嫌個底唔夠脆香


見到塊扒有少少薄,唔係想像中勁厚個D
牛肉漢堡,九成熟度,所以唔會好嚡,不過略嫌唔夠JUICY~
成個飽中特別係個醬,辣辣地,待應話係墨西哥醬 
因為無預計佢有少辣,阿囡食唔到添~

雞翼都一樣,叫左水牛城雞翼,一時醒唔起佢係辣
結果又得我食~@@ 


其實雞翼做得幾好,外表好脆口,個汁少少辣,幾醒胃~

本黎個餐係跟YOGURT 雪糕,不過我太飽,所以只叫一個
待應哥哥又好好人 (可能見阿囡好多辣野唔食得) 
特別加料整左呢個YOGURT 雪糕 + WAFFLES 


個YOGURT 雪糕真係好特別,乳酪味超香濃,似GELATO , 有咬口添~ 
問過待應哥哥,佢話係人地鋪頭HOME MADE 的,真係好特別, 一食難忘~

WAFFLES 唔係脆個種,係煙韌的質感,加上雪糕,朱古力醬一齊食,好索味~仲好飽肚~

呢度既待應真係好細心,同阿囡出街食飯,我通常都會叫人攞飲筒,因為小朋友好難拎起成隻杯飲
呢度既待應哥哥我都未開聲,已主動拎左俾我
食甜品前又會幫我地清哂枱面D野, 又會自動拎過2杯清水俾我地~
就連等位區都放左好多櫈仔俾人坐~
雖然看似是好細微的野,不過作為顧客,真係會記在心



後話:如果MENU 上加番幾隻椒仔示意辣辣就好啦~


Amico 1890
旺角洗衣街24號地舖

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】