西台餐廳,一次過滿足唔同口味~ 完美煮意Tasicious Cafe

上個星期六入左一轉迪士尼
見到有好正既特價呀

3樣野只係 HKD 99


我地揀左呢條咁靚既米妮
3隻套裝既米妮介指同埋一套四件既頭飾
全部加埋都係 99蚊咋,平時買一件都要過百
係咪好抵呢~


朝早去完迪士尼,夜晚當然出街食飯啦~ 

去左屋企附近的工廈

完美煮意
Tasicious Cafe


呢間野係我無意中見到派傳單,價錢好抵食
晚餐都係50蚊起 (大XX個D都唔止啦) 

七點幾上到黎,得一枱客,我估佢應該都係靠中午個轉~
不過對於於我呢D顧客,當然開心啦,可以安安靜靜地食個飯~HAHA 


呢度裝修有少少歐陸FEEL, 簡約個種~

主打西同台食,MENU 都有2個,一個西式,一個台式


台式由50到75,西式雖然貴少少,都係由73到最貴的 168 
加40蚊仲有多3款小食~ 

叫左一西一台套餐

西式的沙律,賣相普通,D沙律汁只淋係面而無撈勻
味道就不過不失~ 


另一個湯係加左40蚊既其中之一,例湯
呢個例湯味道幾濃,但略嫌太酸了~


湯入面有勁多湯渣,食哂佢其實都幾飽,所以我都放棄了~


好鐘意呢隻咁有特色既碟,好想攞埋佢回家呀~XD 


跟餐加5蚊轉左呢個蜜糖柚子茶
媽媽話有D太甜了,加水後味道好好多~
阿囡就鐘意到飲唔停XD 


我就加左15蚊 轉左呢個苿香奶茶
味道OK,唔太甜,很有台灣奶茶風味~


40蚊的前菜竟然有手拍青瓜
我的至愛呀 (雖然唔明點解西式野會有呢個加,不過唔理啦) 

呢個青瓜,都真係有拍架,
味道酸酸,少辣


青瓜很爽脆,但問媽媽點解唔同佢整個D,好似爭緊D野
媽媽話因為佢無用鹽拿過D青瓜
媽媽即係媽媽,一食就知了~ 

再黎個鮮茄汁焗豬扒飯
HKD 90


成個飯真係即焗的
而且亦係炒飯底,飯亦好軟唔會到硬左~ 
味道偏濃


呢個本黎係諗住俾阿囡同媽媽食的
但阿囡食左幾啖話好辣,辣死佢
原來呢個豬扒本身加入左唔少黑椒去醃

而且個汁亦加入左唔少香料,味濃得黎都有少少香草的辛辣~


於是,我一個人 KO左成個飯 ~HAHA 

本黎個台式套餐係我點的
家下變左俾阿媽同阿囡食
HKD 72


呢個套餐包括滷水蛋和雞翼,秘製豬軟骨,仲有肉燥飯
估唔到有跟埋菜,真係好家庭FEEL~ 

滷水蛋和雞翼都滷得好入味, 不過個豬軟骨就有D失望
因為唔似係軟骨,似豬瘦肉,仲好似煮完湯既瘦肉,好嚡

最驚喜係竟然用番台灣米,肥肥短短~
少少黏又好有飯味~ 混合肉燥一齊食,勁有台灣風味~
而且無台灣個D咁油膩添~


最後既40蚊就係呢個甜品

Crème brûlée

呢個係芒果味添~


因為第一次食芒果味既Crème brûlée, 感覺唔太習慣
感覺似原味好D咁~ 

ANYWAY, 呢個創新的甞試都應該要加分的~ 

呢度既價錢真係好抵食, 而且就算晚市亦無加一收費
台灣食品尤其出色
可惜我公司已剛搬出官塘,無機會係度試下佢D平價午餐添~ T.T 

完美煮意
Tasicious Cafe

地址:觀塘駿業里6號富利工業大廈3樓B室
Flat B, 3/F, Fully Industrial Building, 6 Tsun Yip Lane, Kwun Tong
電話 : 2244 3335 /  6565 7489
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】