將黑眼圈擊散,我用微磁頻~ SECCA HYDRATION NEURO EYE MASK

記得係15年3月時第一次用SECCA 的納米微磁頻保濕面膜
簡直有開心大發現的感覺

文章重溫

估唔到納米微磁頻咁快已經出左第二代啦~

今次我就試佢既眼膜先~


法國 SECCA HYDRATION NEURO MASK
納米蘋果幹細胞微磁頻保濕眼膜
(第二代)


呢個7日INTENSIVE 療程,官方建議一週使用2-3包呢


今次我就試左三包,剛好是一星期的用量~


打開袋後見到一塊少少的眼膜和在流淌的精華


倒出黎的精華都唔少架
因為係眼部肌膚用,所以精華都偏較清爽的水質感~


淨番個D 眼部精華,記得唔好浪費呀~
我係一滴都唔會浪費,將D多出的精華搽係面度,按摩下~ 
因為D 精華好水漾,所以好快都吸收得七七八八


將D精華搽哂成塊面後

就係呢個~ 奇異果眼罩又出場啦~


眼膜同第一代一樣,都有一粒粒凸起的微磁頻
好似奇異果咁

敷既時候記得要將呢D一粒粒的奇異果籽貼住皮膚呀
咁樣佢先會人體皮膚細胞相互感應,刺激皮膚組織細胞內微循環


眼膜的呎吋都幾FIT 東方人面形
就連我呢D 眼咁細既人,都可以敷埋眼尾位,即係最易出皺紋既位~
確保成個眼部的四週皮膚都敷到

第二代比一代其實有咩唔同?
咪就係第二代添加了瑞士Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract 蘋果幹細胞成份

呢個成份並唔係普通蘋果都有,而係要特定既瑞士品種  , 可以能激活肌膚底層的皮膚幹細胞組織,提升肌膚的新陳代謝及自我重建能力,延緩細胞衰老,減淡皺紋及色斑,修復受損組織,令肌膚更緊緻和充滿活力

敷個時候靜靜地,可以FEEL 到D 微磁頻波架~

敷個15-20分鐘後,拎開個眼膜,真係見到眼週有D一粒粒的印
其實我都無大力按壓,已經出現到呢D痕,證明個微磁頻既磁場真係幾勁~



納米微磁頻眼膜能改善皮膚組織細胞內微循環,加強代謝,有效排毒,增進營養的吸收。
所以除左可以單獨使用,仲可以配合唔同既精華一齊用添
敏感人仕都可以用架~

我覺得納米微磁頻眼膜對瘀血性黑眼圈最有幫助
因為佢可以速進微循環,令積聚的眼部瘀黑消散~ 


當然,想完全消退黑眼圈,早D瞓,令到肝部得充分休息,先係最治本的方法啦~

銷售點 : BN 網  www.beautenation.com 發售

以上產品及資料由公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】