解決都市女性之通病~ 水腫虛肥 SH FAT OUT

識我的朋友都話我好瘦,咁我一直都以為係~ 

前排去APM叫阿囡幫我影左張相~
影完後一睇
真係忍唔住 SHIT 一聲~


咩料呀,成個肥C9咁~@@ 
面圓,腰粗,PAT 大,象腿~ T.T 

朋友們,原來你地一直都係咁善心對我架~T.T  

唔得啦~ 我話過,就算生左仔都唔可以變肥C奶,
幾時都要KEEP 住有MARKET 架~ 

我要努力向上,我要減肥

老實講,你話我好多肉咩,又唔算係囉
但成個人好以浮浮腫腫咁~

上網查過,原來我呢D屬於虛肥


想知道你係咪都屬於虛肥,可以做下一個小測驗


中左六個以上就係虛肥啦~, 我係...登登登.....中左 10個呀~ @@

既然係咁,我就用解決虛肥的方法啦~ 

SOFT FAT OUT 
虛肥瘦瘦


要有效針對虛肥體質,首先就要解決浮腫的問題。 
改善排水的效率,增加身體代謝機能,調節內虛體質,阻止軟脂肪積存,加速熱量消耗

嘩,要決定咁多問題,咪要做好多野啦~ 

咁又唔使怕煩,因為呢盒 SOFT FAT OUT 就可以一次過解決哂以上既問題


因為佢有3個唔同既配方
1. 針對水腫問題
2. 改善虛肥體質
3. 加速新陳代謝


包裝係獨立一小包,一盒有20包~


每小包入已經有3種不同的藥丸


1. 去水排解元 (洛神花、薑母、紅豆、薏仁、水澤)能有助排走身體過多水份,然後逐步收緊,線條逐步變得較明顯
2. 健體平衡元(冬蟲夏草菌絲體、靈芝、當歸、白芍、川芎、白术、桔梗、榎茸) 改善因體質而儲肥問題,有效調節內虛體質,阻止身體再盲目儲存脂肪
3.  代謝消脂元 (綜合胺基酸、肉桂、綠茶、黑大蒜) 以超強代謝成份加速身體消脂效能,提高每天消耗,以減走積存脂肪

每朝 早餐前食一包 (3粒) 就得架啦~


食個時記得飲多杯水,順便幫身體排下毒呀
同埋記得要飲暖水,唔好飲凍水呀,因為凍水會減慢身體既新陳代謝架~ 

食左頭2日,無反應,差D唔記得自己食過~
食左一個星期,除左KEEP住每日有得去 BOO BOO外,都係無咩特別反應
無肚痛,無心跳加速,無頭暈,BOO BOO都係平時個D 固體的~ 

咁......究竟佢有冇效架~ 

15日後,將2張相對比下,條腰真係收細左喎~
條車軚真係無咁明顯呀~


點解我咁勤力減肥,咪因為要拍廣告囉~XD 


睇下成個人都真係唔同哂,雖然我無上過磅,無度過尺
但明顯地成個人無咁浮腫,SMART 哂~ 

而且最開心既個人無咁怕凍,手腳都暖左~
呢樣先係最感恩的,因為代表我既血液循環系統好左,身體都好左~

雖然KEEP FIT 對女人係好緊要,但都要KEEP  HEALTH 呀~

SH FAT OUT Facebook : https://www.facebook.com/shfatout


試用產品及資料由SH Fat Out提供,文章只屬個人用後感覺,在決定購買及使用產品前請按個人情況及需要。


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】