有一刹那的彷彿~四合院

是夜經過喜帖街
真係一番新景象,變得好似D返左內地咁~ 
就係喜帖街鄰,找到呢間同樣FEEL的餐廳~


四合院
好有地方色彩的名稱,一睇就知佢係食中菜啦~ 
見到佢咁火紅,唔知點解覺得佢係食辣野~XD
我地2個嗜辣既人就行左入去了~

整個餐廳充滿了濃濃的中國色彩
席間都見到有唔少外國人幫襯添~
就連服務員都係操著卷舌的京腔~

有一刹那的彷彿, 我人在北京~

整個設計,簡單而不浮誇賣弄~


其實店子不大,只有5張枱度,所有來了一大羣都被迫要趕客~
店子小的好處就係有家的感覺,很溫暖的~
所以呢度都以中國小炒為主,有北京,四川的家常菜~


這裏的特色菜,要選這個十三香祕製乾鍋~


十三香的意思就係加入左十三種不同的香料
網上的十三香有講係花椒、 八角、肉荳蔻、砂仁、肉蔻、肉桂、丁香、小茴香、木香、白芷、肉桂皮、高良姜、乾姜等
但當然家家都可能有D唔同,這家也是秘製的~ 

先揀鍋底,有原味/麻辣和孜然
再揀主菜,有虎蝦/香蝦和無底(自己揀六種菜) 

之後,仲可以另加餸,拼成一個自家選的乾鍋~

朋友2人,選了一個香蝦乾鍋 
再加上黑毛豬腩肉/豬肚/萵荀/蓮藕

將所以材料連同十三香混勻~ ,就成了這個乾鍋

鍋一上來,真係震驚十三億人
真係好鬼大的一鍋~


依我看,這個乾鍋是四/五人份量呢~@@ 
十三香沾上了每塊材料
之前叫左中小辣,所以味道不過很辣,嗜辣者,建議起碼要揀中辣過癮呢~ 
麻辣的味道很香,但不嗆口

叫的是香蝦,鍋裏的蝦起碼有一打以上
我和朋友努力後,最後都要放棄了幾隻~ 


蝦的SIZE 也不是小的,係中蝦的呎吋~
中間已切開挑腸,所以蝦肉亦很入味~ 唯彈牙度差少少~ 

黑毛豬腩肉 : 肉切薄片,入味,唔韌, 配這個鍋就很好了~


豬肚,很大的一舊,沒有燥腥味,很好,可能略硬,再淋D入味D就更好


萵荀/蓮藕 : 這兩個真係要必點,沒有了這2個菜,整個鍋會變得很膩~
而且和鍋的味道也超配的~



來一個豬耳~
HKD 38
這種食物,好像很多人都不食~
難得有找到知音陪我一同食,所以飯腳真係要挑對~


看到樣子是很吸引的~ 可惜入口就差了那一點點的辣~
變得有點不慍不火

問了帶京音的服務員,原來也是為了遷就香港人而減辣了
有很可惜的感覺~ 

另一個至愛

拍黃瓜
HKD 28

有留意開我食誌的,都會發現它老係常出現~XD 
這個拍黃瓜嘛,看似普通家常
要做對胃口卻又不是易事~


這個黃瓜,要讚的是,真係有拍爛 ...... (以我飲食經驗,這個不是必然的呀 T.T) 
第二個要讚,就是加入了很多香菜~ 令到整個菜味道多樣化,不會太過單調
第三 ,就係份量很多呀~
無論豬耳和這個黃瓜,都係滿滿的一大盤,很抵食~

環顧全場,都沒有人有水放枱面
唯有叫了這個 蜜柚冰茶 (但是熱的) 
HKD 28


但原來整個飲品都沒有茶~ 其實就係柚子茶那種~
味道也有點兒甜~ 
食中菜,我還是想喝上一口茶呀~@@

雖然,我也明白在香港這個地方搞飲食不容易
就如喝可樂,我永遠只喝紅色那種~
食辣,就是要那種辣到出汗,辣到頭暈腦漲的刺激感
這次的辣,實在不夠過癮
(可能我下單時有點兒誤導了服務員~@@) 

希望下次再來,食一次真真正正的辣~ 

四合院
灣仔廈門街7-17號百旺都大廈地下A舖

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】