十指還原靚肌~Karisma Institute Beauty

搬左出尖沙咀返工,其中一個好處就係做FACIAL 方便好多
就好似半島中心 1樓既呢間Karisma Institute Beauty就係我公司前面
日日食 LUNCH 都經過
咁方便,當然要試下啦~ 


做FACIAL其中一樣最重要的
就係要用料靚,用料唔靚,即係放D垃圾上面,仲要吸哂入去喎,真係唔做好過做啦~

呢間Karisma Institute Beauty 雖然鋪仔細細, 但佢哋引入咗意大利的殿堂級護膚品牌DIBI,聽落已經好吸引!


而我今日做既Dibi 膠原極致補濕修護療程,更加用上了DIBI 的皇牌,極玫補濕系列

因為成個療程都會加入三種不同結的膠原蛋白,可以鎖緊水份,增強肌膚密度同刺激細胞再生
不論水潤亮澤度,肌膚緊緻度以及補水都有明顯的功效


一入房就見到成套DIBI 的產品放哂係度啦~
陣間的FACIAL 就全部用佢地啦~


見到張咁舒服的床,仲要係加左暖毯,好想即刻瞓上去呀~


不過,當然要換過件衫先啦~ 
同埋,飲杯暖冚冚的玫瑰花茶RELAX 下先~


開始,美容師就會幫我卸妝同清潔面部~

用上了DIBI 的爽膚水及潔面乳,再上熟練的按摩手法,好快就將表面的污垢洗干淨啦~

之後,就用上了柔潤活膚磨砂膏,幫我溫和地去除表面的角質層,更可以刺激細胞再生
令到肌膚柔軟,光滑~
當然,仲要加上美容師的巧手按摩啦~


我最鐘意的環節
修眉同唧黑頭
依家好多新型做機的美容院都無左呢個環節了
只有係呢D細鋪仔仲KEEP住會做,但實情我真係釨鐘意唧黑頭囉,好爽架~


美容師仲會幫個嘴仔搽番厚厚的唇膜修護下,細心,又加分~

之後,就到戲肉黎啦~
就係用上DIBI 的極致補濕面霜,做一個超舒服的人手按摩~


雖然,近年大家都好鐘意做機,
但以過程黎講,我真係鐘意人手按摩多過機
美容師熟練地在我的面上按摩,精準地按下每一個都叫我神暈的穴位~


按摩可以令促進肌膚自我調節水份功能,配合潤面霜,令到肌膚水份飽滿~

睇番D相都覺好爽呀~  

不過,更爽的黎緊呀
顱內淨化療法 (耳燭) 


耳燭由外國進口,美容師話佢地一枝都成舊水架~
本身係一條紙圈咁,中間係空心的~ 
美容師放係我耳仔度,再點火燒著~ 過程中完全唔痛,只係聽到D火係度燒既啪啪聲者~

以前我都有做過耳燭,但都只係放係度燒
Karisma Institute Beauty 的耳燭有D唔同
因為佢會配合埋美容師的按壓方法~ 幫我通埋淋巴同提升~


做左一邊面後,已經明顯見到成個面到都有所提升,而且無咁浮腫啦~


本身既耳燭係空既,但燒完後會發現入面有D野
一舊舊既,係我D毒素
粉狀既,係我D濕氣~
見到呢D一舊舊既野,好治癒呀,感覺身體內的癈物都排走哂咁


美容師話我唔算嚴重啦~
有D人成條都係粉架~ OOO 

最後,敷上極致補濕透明質酸濃縮素同極致補濕膠原蛋白面膜

呢塊面膜好得意,本身係成塊硬硬地既手工紙咁~ 
美容師即時幫我度位剪裁,成就了這塊TAILOR MADE 面膜囉


面膜吸滿了精華素後,變得透明和軟軟地,敷個15分鐘就搞掂啦~

最後,當然要搽番極致補濕防曬霜先可以走得架~!


真係搽個防曬霜都爽過人~ 隔住個MON都FEEL到吧~XD 

未做FAICAL 前的皮膚有少許缺水的泛紅 ,加上最近太夜瞓了,毛孔大到不得了



做完個FACIAL 回家後再影相,依然KEEP住剛做完FACIAL後的光亮和緊緻,整體膚質都提升了~

人手FACIAL 過程舒服,有效果,唔刺激皮膚,無創傷性~
KEEP住三星期做一次~就可以KEEP住有靚靚皮膚啦 

Karisma Institute Beauty

地址:尖東麼地道67號半島中心1樓

以上產品由 Karisma Institute提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】