告別 O 型腳 ~菅式骨気美腿

很多明星都有幫襯的菅式美容
利用人手可以改善輪廓,即係大家講既啪骨。
今日我都有機會試啦~  YEAH !!!


位於旺角朗豪坊對面,地點好方便~

日本,韓國很流行的菅式骨氣療法,其實係由菅式美容係2013年引入香港的
之後係香港都變成一股潮流

菅式美容就係全港唯一一間獲得韓國骨気美容協會認可的美容中心 
睇下牆上的證書就知啦~


大家可能諗,都係按下摩者~ 使唔使咁嚴重~ 
但其實呢個療法係利用人手去調整骨骼,所以如果唔係專業,都會存在一定既風險架~

呢個架真係令人好震撼,呢D係之前既客人每次做面部療法後都整一個模去比較番前後既分別的~


不過,今日我就唔係整面,而係整一直都好困擾的彎形腳~


我隻小腿呢,就係有夠彎的,就係大家所講的O 型腳~


雖然都明白係自已既壞習慣所造成,但靠自己呢,就真係無可能扭得番直囉~ 

所以,我今日就搵左專業人仕幫我~
利用"菅式骨気美腿"呢個療程去伸番直佢~

今次美容師用上了 Lanluis 的按摩油
呢個係英國的牌子,由全天然成份提鍊而成,絕對唔係求其用D唔知咩油幫你按架~


菅式骨気美腿的療法,就係美容師用獨門的手法,重點針對下半身的按摩
佢按的, 不止係平時的穴位,淋巴,而係按骨~ 


按骨嗎?會唔會超痛? 
比起平時的按摩,呢個既感覺的確係較強烈
但對我黎講,又唔算係特別話好痛~


雖然話係要繑正小腿,但其實由腎部,大腿,內側,外側都有按勻
促進大小腿淋巴循環,刺激大小腿經絡通暢。


美容師話,做多幾次,仲可以調節荷爾蒙同月經不適添~ 

剛剛完成療程後的兩腿,老實講,會FEEL到有少少腫腫地 (平時按摩唔會有呢D效果) 
但都見到小腿的肌肉明顯提升左~


剛做完後,走路時都有少少唔自然架~ 
第二日,大腿更會出現好大片的瘀黑~ 

不過唔使擔心,一星期後,皮膚已經變番靚靚啦~ 


咁最後的效果呢?


成個療程其實要16次,雖然我只係做左一次,但明顯見到向外彎的問題已經有所改善~ 
中間個條隙已經無咁闊~
第一次已經有咁明顯的效果真係超出我想像
真係好開心呀~ 

雖然過程當中有少少痛,做完後都瘀痛左2-3日
但見到咁有效果後,已經心思思想去做第二次啦~ 

大家有興趣都可以係以上網站以優惠價試做架~
http://www.kansbeauty.com/leg


菅式美容

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com









留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】