終於有番條腰~! LIPO HIFU 無創溶脂

以前去美容院我通常都係做面部美容~
對於纖體呢D療程我都真係好少做
因為覺得自己未使做住~ 
但自四月復活節開始,不停咁食食食,個肚腩不停咁泵脹,自己望住塊鏡都驚~ 

今日終於的起心肝去面對現實~ 

呢間位於旺角的 T. J Beauty Centre,  就係旺角高氐大廈對面,超級方便~ 


公主式的絲絨椅,真係好夢幻~~


填完基本資料後,美容師就帶我入房啦~ 超爽手的~ 


呢度有得做BODY, 所以仲附設有沖身設備添~ 


其實呢,唔好睇我細細粒,條腰都真係唔野少~ 
竟然有 26吋~ @@ 
雖然你話, 26吋,都唔算好肥啫,但對於身高只有5呎2寸不到既我,真係同無腰無分別~ 


再睇埋個大肚腩~ 啋!   我有左BB四個月時都無咁大呀~ @@ 
真係嚇親街坊~ 


同埋,見到我條腰嗎?係直落的~@@ 即係~......無腰架~T.T  救命呀~ 

美容師求其輕輕力同我夾一夾,成舊肥膏出左黎~@@ 
美容師話脂肪組織原度不足1吋 係唔得~  我超哂標勁勁勁多啦~ 有成4吋幾呀 (11CM) 咁多呀~@@ 


度好哂尺吋後,就可以開始做機啦~

其實我今日做既療程 叫 LIPO HIFU 無創溶脂~ 

係呀,今日係做HIFU 呀~ 
平時HIFU 做面就聽得多,做BODY 係咪好少見呢?
其實HIFU 依家都可以做減肥療程架啦~


HIFU 可以將高密度既能量直接射到皮下脂肪,打散脂肪而不損害皮膚~ 
運用聚焦聲波科技,有效減少體圍和雕塑身型
針對腰部、小腹、蝴蝶袖、大腿等位置精雕出完美曲線。

原理就好似下面咁~ 


而HIFU BODY 通常都分為 13MM 同7MM,分別針對身體唔同部份,不同脂肪厚度
用係肚腩呢D咁厚脂肪既地方,唔使講,當然用13MM啦~ 


呢部UISTAM 就係最先進同最近採用HIFU 技術減肥的機器啦~ 

USTAM 是一種新型的,非侵入情儀器,利用微聚焦超聲波技術,破壞目標脂肪,
而且同時刺激附近的膠原增生,從而緊緻肌膚


美容師會根據肥胖的成因,脂肪的成份黎調節儀器的度數
美容師話 水腫的感覺最大,未必調到咁高
其次係脂肪,最後係肌肉。

做機前,會先搽上GEL 係身上係冷凍舒緩之用。
留意番,呢款HIFU 唔似有D做面既HIFU 機要搽麻醉藥,呢部機係唔使麻醉架~ 


之後,就會以一個沖壓式的4個傳送點探頭,將能量直逹皮下脂肪底層
呢個探頭因為有4個傳送點,可以發放出 16倍的能量,做一下就有4倍的效果~


我估我肚個舊都係脂肪黎架啦
不過美容師幫我開到 7度 (最大8度), 我都無咩感覺
配合埋美容師的按壓手法,我覺得好似俾人按摩咁,好舒服
一D痛,麻痺既感覺都無(等我開頭仲驚餐死) 

話咁快,就做完左兩邊的腰部療程~ 


嘩,真係成條腰線出番哂黎呀~ 
HI, 好耐無見啦,腰腰~ 

視覺上就贏哂啦~ 
咁究竟係咪真係瘦左?
數據無得呃人,由未做機66CM,到做機去到64CM
短短30分鐘既療程,就減左2CM啦~ 


療程後,因為需要時間去排去脂肪,所以一般 14日後就最明顯~

我都等唔切 14日啦~ 
療程後既 第4日我就已經係芭堤雅既沙灘啦~ 


有番條腰型,著起BIKINI都算無失禮街坊啦~XD 


溫馨提示,有D情況係唔適合作呢個HIFU 療程架,例如.懷孕、可能懷孕或哺乳期
又脂肪組織原度不足1吋,曾進行雷射治療、光治療、任何其他高能量療程或冷凍溶脂 等等
療程前,請咨詢美容師呀~

T.J Beauty Centre 
地址 : 九龍旺角彌敦道579號艾麗大廈11樓
(油麻地地鐘站A1出口向旺角方向行)


以上療程由T.J Beauty Centre 提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】