旅行帶埋佢,血拼無難度~ PERRIGO EXTRA STRENGTH MUSCLE RUB

很多人都說,放假旅行是叉電
但這只對了一半,如果係2口子去陽光海灘HEA 就真係是叉足電了
但如果轉變係東京,巴黎血拼
又或台灣/泰國的親子遊,就絕對比返工辛苦~ 
不要忘記,我這次係五天泰國旅行團,每天七點MORNING CALL 那種 
真係要了我的老命~ 

第二天的行程,更要一早到芭堤雅海灘~ 


中午回到酒店,更是成個人都散開了
最後,更要終止當天的行程在酒店休息~ (真係老了) 

躺在床上,全身酸軟的~
幸好,我記起了行李裏帶了它

Perrigo
美國基栢強力肌肉鎮痛摩擦膏 
EXTRA STRENGTH MUSCLE RUB


呢隻肌肉鎮痛藥膏由美國製造同入口
按摩患處,有效暫時舒緩輕微疼痛,拉傷和扭傷
(留意番,嚴重的傷患,就要睇醫生架啦)


薄荷和冬青油為主的肌肉鎮痛藥膏,2歲以上的小朋友都用得架~ 
留意番,每日都最多搽3-4次架咋~ 


打開蓋已聞到陣陣的薄荷冬青油味~ 
質感呈CREAM 狀~ 


將佢塗在患痛,加以適當的按摩~ 


去旅行,少不免SHOPPING ,雙手拎戰利品實攰到癲
搽上鎮痛按摩膏後,馬上會FEEL到一陣涼意~
而且冰涼的感覺會持續一段時間~ 
肌肉痛楚的火辣感覺即刻減退了不少~ 


搽完瞓左個晏覺,即刻成個人精神哂,夜晚又可以再出動去血拼啦~XD 


就算平時唔去旅行
返工一樣會腰酸背痛~
尤其我呢D日日對住部電腦既,肩膞一定係重災區~ 


每晚臨瞓前,我都會搽上呢隻肌肉鎮痛藥膏係肩膞位
推開後,藥膏好快吸收,而且馬上變得清爽,不油不膩
就算瞓覺都唔怕會整污糟床單啦~ 


除左肩頸痛外,近年都開始有滑鼠手的痛患
日日按住個MOUSE,,手既肌肉長期處於繃緊狀況,都會出現痛楚的感覺~ 

將肌肉鎮痛藥膏沿住手部的根位一直推開,再輕輕按摩
手部肌肉就可以同即刻得舒緩,第朝起身已經無咁痛啦~ 


有時小朋友返學上完體育堂回來,成晚叫隻腳好攰 ( 成個老人家咁架~@@) 
我就會叫自己搽D肌肉鎮痛藥膏係痛位置按摩下~ 


肌肉鎮痛藥膏質感清涼但唔拿~ 小朋友都接受到~ 
搽完後,唔使我再成晚同佢按腳啦~ (舒服哂) 

註:小朋友用之前應搽少量睇下反應先唷


不論返工,返學,運動,旅遊,打掃家居.... 都有機會造成肌肉酸痛
放定枝係屋企,幾時都咁啱用啦~


美國基栢強力肌肉鎮痛摩擦膏 
Perrigo Extra Strength Muscle Rub
各大藥房有售

~以上產品由公關公司提供~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】