精緻又仙氣的結婚場地~ CLUB ONE 德藝會


表妹要結婚啦~
作為表姐既我真係好感動
話哂由佢BB開始睇到佢咁大
仲記得佢細細個出頭髮個3執毛好搞笑
同埋著住片行路磴下磴下既搞笑樣
話哂快,已經亭亭玉立嫁人啦~  T.T 

星期日同左佢地一家大細去睇下結婚場地
表妹話唔想大搞,都係攞十幾圍度,
但又想BOOK哂個場, 唔想有其他閒雜人等出出入入
於是住九龍東既我地就去睇左呢間

CLUB ONE 德藝會


呢間係正九龍灣上蓋,穿過德福商場就到
地點超級方便,唔使D姨媽姑姐 e e 哦哦話遠啦~

入黎到既感覺好舒服
窗明几淨,典雅大方~

呢個門口位咁闊落,迎賓送客都好大體
影相出黎唔使迫迫夾~ 

一入大堂,即刻俾佢既色調吸引了~


藍襯白的簡約配搭,係咪好有仙氣呢~ 
依家新一代人都唔興要大紅大金的結婚場地啦~
呢D簡約富現代感的設計就更啱心水~ 

問番經理,原來呢度係新裝修
掛不得裝修咁IN 啦~ 唔似舊式個D結婚格局~

牆上既掛畫都係一樣咁清新,不落俗套~ 


酒席包埋基本迎賓的基本佈置~


雖然話簡單,但油畫架,枱布,枱花,水晶燈咩都齊哂
而且同入面既大堂既設計TONE 一樣


除左包門口佈置外,呢度本身既BACKDROP 都已經好靚


蛋糕,白色琴,布幔,全部都襯到一個點
酒店仲會送埋新人的名牌放係中間
我覺得呢度送既佈置已經好足夠,太多野,只會落得庸俗

唔使搵人重新設計同佈置,咁又慳番幾千蚊啦~ 

婚禮當日,新娘房都幾緊要
事關我結婚個時既新婚房細到不愖,連換衫都無位咁濟
而我就超級鐘意呢度既新娘房啦~ 

須知道,新娘既裙係無可能一個人著到
即係往往要搵埋伴娘一齊入去廁所換
而平時個D只夠一人企既廁所,真係迫到,人入左,裙都入唔到~ 
好多時,要趕哂D人出去新娘房關門換衫~ 


而呢度既廁所,真係無限大,三個入去都無問題呀~
(點解要3個人?) 
第一個新娘啦
第二個,伴娘/姊妹幫手換衫
第三個,伴娘/姊妹幫手換衫, 幫手除首飾/換首飾 
第三個角色其實好重要,有時D衫真係要兩個人先搞得掂架
而且多個人幫手除首飾,換衫真係可以快好多架~
( 過來人心得黎架) 

而化妝間裝備當然都重要啦~
成排燈既化妝枱唔少得~ 
仲有夾萬,蒸氣熨斗,好貼心 
看似好細眉細眼,但個一刻條裙縐左,無熨斗就真係無得救架啦~ 

唯一有少少唔方便,就係新娘房唔係係大堂入面~同大堂有小段距離囉~

呢度個場最多可以筵開16席

不過只要過4萬(平日 1-5 )  或 6萬 (星期六/日, 公眾假期) 就已經可以包哂成個場
結緍黎講 6 萬蚊真係郁下就過到啦~ 

以我既經驗,訂酒席最煩就係D隱性收費
我聽過既除左上面提過既通漲附加費
仲要分餸要收錢,椅套要收錢 ..... 
真係一步一驚心
而CLUB ONE 最好就係明碼實價
係咁多就咁多~ 
唔會失預算

另一樣好緊要,就係音樂,燈光
BIG DAY 係一生人一次
當日如果音樂出唔到,燈光唔著,真係好大吉架嘛
呢度會有專人幫你跟進音響/燈光,由BIG DAY 前已經聯絡你開始安排
確保BIG DAY 可以順利進行  
( 唔使下下靠個班"唔可靠"既兄弟~T.T)

表妹問我點,對於呢個場,表姐我就好滿意啦
好骨子,靚得黎又唔老土
踏實不浮誇
最重要係價錢好吸引 

我見表妹留左係度好耐都唔捨得走,應該佢都幾鐘意呢個場~

就黎結婚既朋友,不妨都可以考慮下

Clubone 會所1号​ 德藝會
地址:九龍灣德福花園平台P13-14號

Club One Website 


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】