去痘不求人~ Eaude Medica

之前都有提過我背部成日生粒粒
夏天又到啦,著背心,無得遮住,俾人見到一粒粒,自己都唔好意思

最慘係,粒粒生係背,無得唧膿,自己又搽唔到
好多時我都係等佢自然凋謝~ 咩都搽唔到~

不過日本人真係好鬼貼心

推出左呢枝
「Eaude Medica」
背部袪痘護理液



呢枝係樂天市場好受歡迎,打低高價專櫃品牌成為No.1的美容液
有三大功效
~~ 抑制痘痘細菌~
~~平衡油脂水分~~
~~全身同面部都可以用~~


而168蚊就有400ml,超大枝,超抵用 
(萬寧特價有時 HKD148咋) 

除左價錢吸引外,最重要係日本人的細心
隨護理液會跟埋呢枝綠色捧捧~


呢枝,就係傳說中的 " 去痘不求人" 啦~XD

點用法?

首先,我地將化妝棉緊緊地夾係不求人度~ 
不求人有凹凸兩面的,化妝棉要放係凸出個面先搽到架~ 


不求人的手臂仲可以加長,想搽邊度都得啦~ 


之後,將護理液倒係化妝棉度~
護理液似一般爽膚水,好水質
清清涼涼,唔嗱又無乜香料味~ 
搽完後只會感受到有少少清涼感覺~ 


之後輕輕將手一曲~ 就可以搽到背部的暗瘡啦~ 
但如果上下咁搽,會好易整甩塊化妝棉的
所以,我地可以用拍既方法,拍幾下,就可以將護理液拍入患處啦~

係咪好方便呢,以後唔使等隻死佬幫我搽啦~XD



護理液含有高效藥用成分袪痘,包括
- 甘草酸二鉀:抗敏、抗炎,提升肌膚防禦
- 異丙基甲基苯酚:抑制、殺滅痤瘡桿菌
仲要無油分,無礦物油,無色素,無添加配方不會對暗瘡皮膚造成刺激
仲加入左玻尿酸鈉,強效保濕,平衡痘痘肌膚水分

2日前的一粒大痘初起,即晚回家拍佢啦~
早/晚各搽一次, 第二日,粒野已經謝哂皮啦~XD


除左背部,護理液都可以搽係面架~ 
潔面後,將倒有護理液的化妝棉輕輕拭抹
就會見到好多又黑又啡既污垢出黎架啦~ 


同樣的,護理液搽在面上亦唔會有嗱呀,刺激的感覺喎
只感到一陣清涼涼的,又悶又熱的天氣用黎抹一抹超正呀~XD 

除左抺面,我地都可以定期用黎抺背架,
幫背部抺走角質層同死皮,痘痘都無咁易生啦~

我既專用抹背員~XD 

仲有一個少少既用法
就係如果俾蚊叮蟲咬,但又一時搵唔到野搽~
都可以搽少少呢個護理液架
因為佢有少少涼涼地既感覺,都可以舒緩痕養不適的~ 

Eaude Medica 藥用袪痘背脊水

各大萬寧有售

以上產品由公關提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】