只為米酒而來~ Outdark

今日去左厚福街飲食大樓H8的17樓

一開LIFE門,就被這個滿滿的鎖牆震撼了
韓國人似乎真係很喜愛這個玩意~ 


牆的另一邊,就係餐廳的範圍


除了那個鎖牆,還有滿天的星星陪伴你食飯~
那種韓式的浪漫紛然湧至~


浪漫的東西,又點會少左呢樣
毛公仔
還要係特大毛公仔~ 


呢隻,比人還要高的BEAR BEAR 熊
~絕對係呃LIKE位~ 

餐廳以新派韓食為主~ 
每樣份量看上去都很多的~

呢個超夢幻的粉紅色粒粒
其實係酸蘿蔔黎,味道酸酸甜甜,好好味~ 


點完菜,最快上的是呢個米酒
蘋果芒果米酒
HKD 125 

呢個米酒拎上枱時都幾奇特,係成舊冰黎~ 


冰應該係新鮮果汁黎,店員幫我地將冰銼碎,混合米酒~ 


之後就變成了美口易入口的生果米酒
問過店員,米酒的酒精濃度同啤酒相約,都係AROUND 4.5%~
但入口只有鮮果的甜味,一點兒酒味都沒有
不愛酒精味的我非常愛喝~ 
而且因為有冰粒,超透心涼的一款夏日飲品~ 


整一大碗大約有 6-8碗呢D大飯碗,我地3個女孩子由頭飲到尾,
到最後冰溶了,酒精味也濃郁了~ 
這個米酒比較少見,很易入口,而且還有其他味道
希望再來可以把幾種味道也嚐遍~

芝士豬肋骨
HKD 322 
有分原味的1隻辣椒同3隻辣椒選擇~ 

我地揀左1隻辣椒

整個菜上枱時都很有NOISE, 因為份量都幾大~ 場面很壯觀~ 

整個鐵盤分左幾個格,底放有一個GAS 爐
盤中央白色絲絲的,其實係芝士絲~

加熱後,芝士就會變成了一PAT PAT ~ 
呢個時候,待應就會幫我地開始將芝士捲住豬肋骨~

芝士豬肋骨就製成了~

豬肋骨有少少辣味,但普通成人應該都應付到~


芝士可以拉出長長的絲,不過芝士味略淡
芝士和豬肋骨混在一起,但味道似乎又唔太MIX 到~ 而且感覺較膩~ 食2塊已經投左降~

除左主角外,放在旁邊的配角都唔輸蝕~

其中一格就放了韓食必有的泡菜,泡菜是熟泡菜,味道很濃,辣度也不少~ 

紫菜飯團,紫菜好香,飯係軟軟綿綿的,很煙韌

另一邊的蛋餅,也是先加入漿即場做

但待應會幫我地反一反,唔使等到個底老哂,中間仲未熟~


仲有準備左菠蘿俾大家清一清味蕾添, 好細心呀~



炸雞有多種味道, 今次揀左甜辣炸雞
HKD  178 


呢個成座山既,就係我地既炸雞啦~ 
除左主角外,仲有薯條,薯格添~ 


炸雞炸得唔錯,細細舊,無骨,皮很薄,亦脆~ 
肉亦很嫩滑~


每人都有這個四小味~ 就係不同味道的韓式醬
有燒汁,芥末,甜酸和柚子~用黎點炸雞
但我地既甜酸炸雞已經好夠味~ 所以都唔使再加呢D醬
反而用呢D醬薯條同著格都唔錯~ 


基本上,食物都幾大份同溜,我地3個女仔都食唔哂~

題外話:
- 7-8點為繁忙時間
- 用餐時間 1.5小時
- 8點後有折,更優惠

Outdark
尖沙咀厚福街8號H8 17樓

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】