是夜西班牙~ La Postre

話說,今次算係我第3次幫襯 La Pastre
之前去過一次上環,一次銅鑼灣
但我都係鐘意上環多


其實以裝修黎講,2 間風格都差唔多,都係以古舊歐美風為主
但我就好鐘意上環呢個落地玻璃窗的設計,感覺好開揚,就好似同街外連成一線
但又有自己獨特的寧靜感

餐廳的其中一個特色,銀紙餐巾
上次係美金,今次係歐羅 XD ~!


前菜
西班牙沙律
HKD 118
其實LA PASTRE 係食西班牙餸的,所以今次要試一試呢個西班牙沙律


MENU 的西班牙沙律就以一粒粒的豆為主
實物就椰菜同洋蒽較多 (我未食過西班牙沙律,唔知邊個先正宗D)
最特別係呢個沙律係辣的,係沙律中加入了TABASCO
辣度亦唔係微個隻,加埋D生洋蒽,都真係幾辛辣和酸辣


我呢D食慣辣的人當然無問題,但朋友就唔係好頂得順。
而且酸度亦較高,淺嘗幾開胃,食多左會太酸~

西班牙,當然要食海鮮炒飯
HKD 268 2人份量
呢個絕對唔止2人份量囉,我覺得4人都夠。


海鮮黎講,都以傳統大路的青口,大蝦同蜆為主


不過全部都係鋪係面,無混入到飯中~

蝦係超大隻,而且好爽口


飯就好多汁,似意大利飯咁,混入左茄汁
不過唔會好糊口,食落仲食到粒粒飯既感覺。
不過飯入面就無海鮮,感覺,似西炒飯多過海鮮炒飯



本黎係前菜的菇,因為要焗,所以遲來了~
烤香菇蠔肉
HKD 138


呢個同平時的烤菇有少少唔同,就係加入左蠔~
菇烤得比特別淋,可能要遷就煮蠔的時間吧~


蠔比想像中大隻很多,但較淋身~  比較黏口


就係整個烤菇都以淋為主。

是日不適
叫了熱飲的水果花茶

甜中帶有茶味,但水果味不太強烈
滿滿的一壺很耐喝~ 

這裏的MOJITO 有很多味道
朋友點了荔枝味的

荔枝味很重,薄荷味沒有想像中的濃
感覺像荔枝SODA ~ 

豐富的晚餐當然要加上甜品~ 

朱古力布朗尼窩夫
HKD  78/ 半份

尼個,係半份的份量~ 
但已經好豐富了~


圖圖的,是一個雪到變冰的雪糕球
沒有了雪球的幼滑,但帶來了陣陣的超冰凍口感~

BROWNIES 是小小的一粒粒,沒有平時一整塊的膩~


還有棉花糖/OREO 及吉士 ,一大堆的,很豐富~ 

窩夫做得外脆內軟,很有水準
加上這個濃度極高的朱古力醬,非常的可口~ 


就為是夜的晚餐劃上了完美的句號~ 


La Postre
上環永樂街50號昌盛大廈3樓

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】