好手藝的傳統中菜~ 新斗記

好姊妹,每年點忙都好,都會一早BOOK 定我既生日飯
見好耐無食中餐,就提議下啦
~今日去左尖沙咀既新斗記~

中式設計加上紫色佈置
傳統而不落俗套

雖然位於亞士厘道九龍中心3樓
但依然有唔少人幫襯,朋友話之前黎過幾次都要等位
好彩今日早到唔使排~


其實呢度地方都唔細架,真係擺十幾圍都綽綽有餘~ 

枱上的公雞碗筷,好有特色~

朋友先到,已經食左頭啖湯~ 剩番個DD俾我 T.T 
前菜的木耳,只加入左麻油和芝麻調味,但麻香清爽~


菜式的話,由貴價鮑蔘翅肚,游水海鮮,燒味到家常小炒,一應俱全


仲有今日特價~



今日我地平民D,食傳統野

先黎一個招牌火山石燒乳豬
例牌 HKD  148


唔知幾時開始,為左令大家覺得大舊夾抵食,
街外食既乳豬係成舊連皮帶肉,就黎北京填鴨都係一樣成舊鴨片咁

其實,真正的燒乳豬,只係食層皮的,好嗎。

真係好耐無食過咁靚既乳豬
皮薄而鬆化,無肥膏,無咸肉
就係個種咬落去卜卜脆的脆皮口感~ 
黎呢度,必點呀,食過先知咩叫真正既乳豬~ 

傳統菜二
豉油皇鮮鵝腸
HKD 168 


有冇發現有時食既炒鵝腸好細條,又卷埋一舊仔
其實個D 未必是鵝腸,有可能係雞腸黎架咋~ 

呢度既鵝腸,條條都又大條又爽口,又無肥膏一舊舊,而且份量仲唔少
洗鵝腸其實都真係好煩,呢味都可以做到手工菜黎架~ 

而碟底既芽菜更出色,炒得剛熟,唔會淋PAT PAT, 仲有芽菜的爽甜
混合豉油汁黎食,差D搶埋主角鏡呀~ 


網上見好多人推介呢度既粟米大魚塊好得,就試試佢
HKD 158 

魚塊真係堅大塊~ 


魚質好實,亦算滑,雖然炸過,入口一D都唔油膩~ 


而呢個粟米羹更係靈魂既所在
加左蛋花望落已經好靚,粟米亦好甜~ 
最重要係無成PAT 鼻涕咁既獻,介乎羹同汁之間


傳統菜三
胡椒咸菜豬肚花甲湯
HKD 188 


咸菜食落仲有D咸甜味, 豬肚好脆,唔係霉淋淋個D,最重要無羶味,
湯有濃濃的胡椒味,飲落肚有一股暖流直入肚~暖胃就係咁解~ 
就連湯入面既花甲,隻隻都肥美飽滿新鮮架 


最後一個傳統菜
啫啫唐生菜
HKD  98 

呢個菜味道都幾濃,的確幾野味, 而且菜仲好碧綠青翠


不過味道稍為濃左少少,要跟碗白飯好D~ 

我本身好鐘意食呢D傳統中菜
但煮得好既懷舊中菜餐廳的確唔多
今日有幸食到呢度既乳豬,真係依家都超級回味
當然,仲要多謝我既一班好姊妹啦~

後記:網上D人話呢D態度差,但當日我地切蛋糕,叔敊都好主動問我地使唔使幫手分
仲好有耐性幫我地影相
坐到最後差唔多個個走哂,都無趕我地走
或都係個度D叔叔既COOL 樣嚇親人,其實佢地都幾好人架~


新斗記 
尖沙咀亞士厘道29-39號九龍中心3樓

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】