傳統韓式風味~ 金羅寶韓國料理

記憶所及
金百利是好早期就已經變哂成幢食肆~
樓下都經常排滿人龍



今日我都去排下,為左呢間傳統韓食

金羅寶韓國料理

食物是傳統韓烤,室內設計都以樸實為主~
大大張的枱和椅,坐得特別舒服
放滿成枱野食都唔會太迫~ 


傳統韓食以燒肉/鍋為主
價錢以每款百元起,但份量係夠大份的~
所以食傳統韓食,最好約一大班人去就可以食多幾款了~

當日所見,好多外國遊客同一家大細黎食~ 


先來我最愛的韓式八小碟~

款款都有特色,而且賣相都好吸引
右下角那個像酸菜泡菜的,還是第一次食~ 

泡菜是我喜愛的清爽款,而其他小碟都好有傳統的韓式醃漬物風味
而且味道唔會偏咸偏重,好清新開胃~
尤其食左好多肉類後食番個小碟,味蕾即刻甦醒了。

今日2個人,點了2款燒肉和一個鍋

韓式燒烤,豬腩肉是必食的~
如花的腩肉上枱,經己食指大動~


呢度既爐用左周邊吸煙既設計,唔使吊個管落黎
而且吸力都唔錯,唔會成間餐廳都油煙味~


腩肉薄切,雖然有肥膏,但食落唔會覺肥,因為肥膏變得好爽口
最特別係保留了豬皮 (側邊薄薄透明的一條) 
食起上黎增加了韌韌的口感


腩肉切得很薄,優點係好快熟,亦很爽口
但缺點就係易燒乾,亦無左厚切既JUICY感
皮上有少少毛毛,要扣點分呢~ 

我最愛的牛肋骨肉

肥瘦均勻,肉質帶有光澤~

因為有醃過,味道比豬腩肉重,比較惹味~ 用黎餸飯一流

牛肉的質感很重,食到條條的牛肉紋,亦無豬腩肉咁乾身
燒完都仲好JUICY~

~辣味牛肉湯~ 


湯上枱時係一直滾住的,因為個石鍋好存熱,係咁卜卜卜,好振奮~ 

湯入面都勁多料,除左有牛肉,仲有大量韓式粉絲同韓菜~ 


呢個牛肉同頭先燒既牛有D唔同,似牛肉片,瘦的,無肥膏,感覺較干了~


湯底望落極之紅潤,以為極辣,不過唔好俾佢個樣嚇親
只係入門級的辣度
而且辣中仲帶有酸酸的,我朋友覺得有加入左蕃茄,又紅又酸~XD
所以都幾醒胃,冬天食碗落肚真係成個人都暖哂~ 

不過我係食開大辣的人,就覺得未夠過癮了~ 
如果辣度UP UP 就更正~ 

提提呢個,食韓燒點可以無蒜頭架~ 燒蒜頭真係好正
估唔到個磨菇仲正
燒到出水,D水留哂係個菇芯度,飲一啖,超香濃的菇味,就好似飲緊菇既精華咁~ 
下次燒菇記得唔好亂翻倒哂D菇汁啦~ 


叫左埋單,估唔到仲有雪糕送 (仲有味道揀架) 
雖然係送,但呢個芝麻雪糕都唔求其
有好香的芝麻味同奶味,雖然免費,但好食~ 


呢度既姐姐都好好人
見佢都好忙周圍走,但仲KEEP到成日笑容滿面
臨走時仲話今日人多,招呼唔到
真係好有HEART

比起D後生黑面待應,我更愛笑容姐姐~ 


金羅寶韓國料理 
Jin Luo Bao Korean Restaurant
銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場6樓


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】