外表新潮,用料堅持~潮丸 Chiu Ball

早幾年係咁開藥房既金馬倫道
家下終於叫正常番,開番好多食肆
是日要去做 YOGA, 之前快手食個河粉先

潮丸
Chiu Ball


就咁睇面門,你真係好難估佢係食河粉的~  
入到去,更加覺得唔似喎
食河粉一直俾人既感覺都好老店,好傳統舊式,一係就茶記囉~ 
好似呢D咁新式的設計,點睇都聯想唔到係食河粉~


食河粉,個辣椒好緊要 (對我黎講) 
呢度既辣椒都好干淨整齊咁放係枱面
食都食得安心D (舊式個D,你懂的)


辣椒醬都有3款, 除左傳統的辣椒油外,仲有紅椒醬和黃椒醬
2者比平時的辣椒油多左一份蔬菜的清香
我尤愛食黃椒醬,特別清新口感


跟餐加錢可以加野飲或特飯

柚子蜜加話梅


叫左少冰 但都仍然咁多冰 @@
柚子蜜幾香,都算濃
話梅味就唔係好出到,可能凍水既關係囉~

主角黎啦~


是日叫左秘製豬三鮮(豬肉丸﹑腩肉和扎肉)
HKD 55
再追加左2粒招牌菜  牛丸 (+15蚊) 

超級大的一碗~ @@
冬菜,蔥花,芫茜,芽菜可以要求大量,我最鐘意

豬肉丸外型唔算特別
比起牛丸細一半,但有好濃香的豬肉味, 肉爽彈牙

腩肉都真係幾肥美
期待佢會有滷過的濃味,不過就無囉~ 
有豬肉味,但肥肉唔算特別爽


食越式扎肉就食得多,中式呢隻好似未試過~
扎肉好大塊好厚,仲有2塊添~
肥肉和瘦肉均勻地分佈哂係塊扎肉度~
見唔見到一粒粒透明既就係肥肉啦~


食落同泰式扎肉又真係幾似,但佢比較有肉的質感
唔似泰式個D咁膠咁假~ 
很重豬肉味,但食完一塊會覺得有D有少少膩~(因為肥油都唔少) XD 
如果落多少少胡椒落去,可以更去到那種油膩感~

牛丸,超大的一粒,比起豬肉丸大一半倍都有
牛丸是類似牛根丸咁,有肉質,有咬口,唔似平時 一舊麵粉頭~


最重要係食到有牛肉味,呢樣野,好似失傳多年咁~@@ 

粉麵方面可以揀麵﹑米線﹑米粉﹑河粉和淨底
我覺得食魚粉牛丸,一定要跟河粉囉~
河粉用上金邊粉~ 份量..... 好大
我最後只能食左一半咋~ 已經飽到........
(陣間仲要做YOGA~@@) 



炸鯪魚球
HKD 30

幾大粒,外皮炸得金黃香脆

入面食到一舊舊的鯪魚肉,混左大量的蒽,好香,仲有魚味~


依家出街食丸,好多都係來貨,成舊粉頭
牛丸無牛味,豬肉丸無豬肉九,食咩丸都係一個味精咸味~
最慘係質感似膠波,實實硬硬~ 

呢度的丸全部都係自己工場自制
而且又唔會做到好咸,真係食到食物的原味
睇到老闆對食材的執著
亦是對客人的一份心意~

我問朋友,上面個豬肉三寶粉河55蚊抵唔抵?
佢答,一個泰式河粉得2片牛肉 都要60-70蚊
一個日式拉麵得2片叉燒都要成舊水

經佢咁計,我覺得呢碗河粉又真係幾超值喎~

潮丸 
Chiu Ball
尖沙咀金馬倫道21C號地舖

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】