充氣彈床嘉年華 , 跳唔停,笑唔停~ 小欖燒烤樂園

最近天氣涼涼,又係BBQ的好TIMING,
相約了幼稚園的同學來一次聚舊
上次大家黎過小欖呢度玩水,玩到樂而忘返
水上樂園回顧 <請按我>


今次我地再ENCORE
小欖燒烤樂園



早上十一點度黎到,個場已經滿左一半啦~

大家都一早入黎霸番個靚位BBQ~


今日我地黎,又點會淨係燒烤咁簡單
當然都係因為呢個



充氣彈床嘉年華





佢就係BBQ場旁邊,小朋友一邊燒,一邊問,幾時可以去玩呀~XD 


快速燒完第一ROUND , 填飽個肚
成班小朋友已經飛咁衝去啦~

彈床收費如下:

全日票: $220
3張 20 分鐘券: $140
20 分鐘彈床券:$60

一入去,成班就好似甩繩馬騮咁,叫都叫唔住啦~XD
超級大的充氣氣墊,用黎跑,跳,跌都無問題呀~


另一邊有個以海洋為題的充氣彈床

適合年紀較小的小朋友玩~

不過阿囡同朋友仔依然玩到依嘩鬼叫~ 好開心~



呢個海盜造型的吹氣彈床,又真係幾型喎



而且斜度都唔野少
阿囡第一次玩,話有D驚驚,不過玩玩下,已經唔記得驚
後尾仲變成大排長龍,最受歡迎的吹氣彈床添~


呢個好似迷宮咁既吹氣彈床,連我都想入去捐下呀~



呢個超巨大的西部牛仔,真係全場焦點呀~



有幾大? 對比下咪知囉~ 



原來佢唔止大,仲好好玩架~ 




除左有條長長滑梯,仲有得左穿右插~

呢個好可愛的昆蟲彈床,用黎影相一流呀~



影張相啫~


使唔使搞咁耐~@#@ HAHA~


最尾呢個稻草人彈床都好靚同好刺激架~ 



雖然好好玩,但好開心小朋友都好有規舉,一個跟一個排排隊



現場仲有唔少工作人員係度維持秩序,所以大家都玩得好安全,家長都好安心~ 

溫馨提示

1. 進入充氣彈床範圍內要除鞋同著襪
就算陪同既大人都要架~
2. 彈床只提供予小朋友,家長請勿跳埋一份啦~
我地買左一個鐘既套票

小朋友未跳到氣咳,我地家長都企到攰~ HAHA 
跳完即刻返去再補充下體力先~ 




呢個時候,伴住斜斜的夕陽,對住一面無際的海,吹住涼涼的海風燒雞翼


真係好有FEEL 呀~



要提下小欖新推重8款口味雞翼任你食!!
有土匪、南乳、麻辣、韓式、燶邊叉燒、香草、黑椒同埋甜酸味道
款款都好好味,夠入味又唔會太咸,雞翼控既我真係食唔停~


唔怪得成場都塞滿人啦~



食飽飽,叉滿電,我地又去玩啦~

今次玩係呢個小型賽單車!
係咪好型呢~
呢D好似賽車咁型既車,其實係單車黎架~




車有分大車同細車,仲有細細車,小小朋友都玩到~ 


呢度個場唔算超級大,但都夠小朋友玩


有直路,有幾個彎~


價錢都係30蚊,玩10分鐘 

都算抵玩~

見到我尾燈當你贏啦~


除左彈床同賽車外,呢度仲有唔少小遊戲適合唔同年紀的小朋友玩架~ 



今日真係好盡慶,由天光玩到天黑~! 
小朋友同大人都樂而忘返~
我地約定下次又再來啦~



小欖燒烤樂園:
電話: 2459 9928 
地址: 屯門青山公路小欖段 DD384,LOT253 (鄰近水警宿舍)
任食BBQ收費 (星期六/日)
成人 : HKD 140
小童 100-125CM : HKD 110 

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】