爽到爆既防曬~Bioré®清爽透薄系列

夏天,又係曬太陽的日子
尤其D親子活動最鐘意去埋D農莊,真係攞我命3千

今次,我就用呢2枝防曬黎KO 毒毒太陽先

Bioré®清爽透薄系列
碧柔長效輕透防曬乳液 (新包裝)
碧柔長效清爽防曬噴霧 (限量版)



碧柔長效輕透防曬乳液

HK$71.9/40ml

(新包裝) 
Bioré® 呢款防曬乳液今年3月轉左新包裝啦
雖然包裝轉左,但功能依然咁強勁的~

含有SPF50+高防曬系數及PA++++, 寬波段(Broad-Spectrum) 阻隔UVA/UVB


而我最鐘意既當然係佢既清爽度啦~
除左有Sofcare-STG技術的長效透薄質感, 令肌膚清爽柔滑, 不黏膩
搽完好似搽左爽身粉咁,又爽又滑,好舒服



佢仲獨有日本全新輕透UV隔離粉(ZnO), 透明不泛白, 能均勻分佈於肌膚表面, 
加強隔離紫外線, 提升防禦效果
搽完後身體變得清爽之餘,亦好似幫我即時美白左咁~
但白得黎係好自然,唔係面具白咁~
而且佢獨有防水耐汗功效,專為長時間的戶外活動及水上活動而設, 防曬效果持久
而且就算出汗後都唔會變成白色水,依然KEEP到好乾爽架~

呢枝仲可以面部同全身用,我係會出面前搽定佢打底
防曬的話,最好出門前10-15分鐘搽定先最有效架~


大家都知,防曬係要補搽架
每2-3小時就要補一次
如果出到成身汗再搽D LOTION 上身,會覺得好難受囉
所以如果係街外,我就最鐘意用呢款補防曬啦~

碧柔長效清爽防曬噴霧 (限量版)

普通版由原先的50g增加到75g
  呢枝係限量版黎架, 有150g, 啱哂成家用呀~
HK$84.9/75g
HKD 159.9/150g

同樣備有SPF50+高防曬系數及PA++++, 寬波段(Broad-Spectrum)阻隔UVA/UVB



-長效輕透配方(Silicone powder), 防曬粒子能均勻分佈於肌膚表面, 加強隔離紫外線, 提升防禦效果


-透明不泛白, 令肌膚全日清爽柔滑、不黏膩

-蘊含洋甘菊精華, 能為因日曬而變得乾燥的肌膚補充水分

難以塗抹的部位亦能覆蓋,好似我當日穿左窿窿褲,噴幾下就得啦~XD 


仲強效防水耐汗,最啱戶外活動時用
而我最鐘意就係噴落黎個下清爽感
涼浸浸,非常舒服,真係想係咁噴架
平時好懶補防曬既我用左呢個之後,就變得好積極啦
因為每噴一下都真係爽爆架~



同樣係面同身都用得,透明不泛白
塊面噴完都無咩唔同~仲唔怕整花個妝添~


夏天真係好麻煩,又熱又濕又成日出汗
但防少陣又會出哂斑
好彩有Bioré®呢對清爽系孖寶,幫我清清爽爽咁對抗UV~



Bioré Hong Kong


碧柔長效輕透防曬乳液 HK$71.9/40ml
各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售


碧柔長效清爽防曬噴霧 
HK$84.9/75g
HKD 159.9/150g (限量版)
銷售點:萬寧、屈臣氏、莎莎、Cosmetic channls、
AEON、Yata、Apita、UNY &GMS


產品查詢電話: 2866 3776

以上產品及資料由公關公司提供

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】