在川菜館食有證書韓牛?~川婆婆


朋友的洗面機壞了,把家裏的送給她
原來洗面機耐唔用都要叉下電,唔係舊電都會壞架
我送洗面機,佢就請我食飯~XD

係公司附近求其找了這間
離遠已經俾佢既面門吸引了~

川婆婆


呢度以重慶四川菜為主,感覺都幾地道,有巴蜀菜,又有干鍋~ 


出面門口夠搶眼,估唔到入面既裝修一樣咁特別~ 


雖然有D 國內色彩,不過都幾搞笑呀~ 


醬料都算齊全,干淨企理~


想叫個野飲,呢度都唔少選擇


待應姐姐極力推介自家製甘荀汁
本黎我都麻麻甘荀,見佢咁落力,又即管試試


又真係幾值得推介喎,無左甘荀既草腥味,飲落又唔會好甜,仲唔會飲到成口O鞋習習
感覺好新鮮健康,姐姐果然無介紹錯呀~ 

呢度以打邊爐為主,我見隔離枱有小菜,賣相不俗
不過一心諗住打邊爐唔好再諗咁多啦~ 

寫到明用新鮮雞,咁厲害,點可以唔試試~


叫左一個雙拼
招牌麻辣火鍋拼純椰子水竹笙清雞煲


呢度既湯料全部都咁大舊既XD
辣椒超大隻,連竹笙都超級大呀,咁大隻既竹笙都唔平架~ 

麻辣鍋叫左小辣,麻香而唔算太辣~ 香氣樸鼻但又唔會攻鼻個隻~

話明純椰子水,姐姐係我地面前倒左2大罐椰子水入去做湯底
估唔到加左椰子水既湯底又唔錯,雖然無乜很濃的椰子味,但飲落好清甜,好過落雞湯喎
又學到野,下次在屋企可以試試喎~


雞的話,忘記了拍照~XD 
叫左半隻雞,似係細雞黎,份量唔算太多
是新鮮雞呀,皮沒有肥膏,雞肉很實淨和滑,不是雪藏雞那種霉霉感


搞掂湯底就黎料啦~
呢度既火鍋料超級多選擇,睇到有D眼花~~XD


不過黎呢度,一定要食牛呀~
有牛既唔同部位,有牛根,牛脷,牛頸脊,牛胸爽 (橫隔膜) 牛黃喉 (牛心頂)......


仲有唔同地方既牛肉食,有日本和牛,韓牛,安格斯,本地手切
最估佢唔到係呢度既韓牛係要證書架~@@ 
係四川鋪頭食到有證書韓牛,真係好SURPRISE~
 

韓牛,記憶中好似第一次食寫明有證書的韓牛呀!HAHA


有證書,果然係唔同D呀
有牛的纖維口感,但又好嫩滑,類似滑牛,但當然比滑牛更淋
真係好好食,黎呢度必點呀~

和牛,睇個樣都知,雪花非常豐富 


入口油脂感多左,滑左,未至於入口即溶,但都感覺到溶化的感覺
佢比左韓牛更滑更淋,但少了牛的肉質纖維感


食完了韓牛同和牛,再食安格斯時,感覺是節然不同



安格斯主打牛的肉質比較實淨,無前2者咁淋同無咁滑,但就超級有牛味


3款牛之中我自己還是比較鐘意食韓牛,佢係介乎係和牛同安格斯之間
有牛肉的纖維質感之餘又唔會太過實
再講一次,有證書,果然不一樣~HAHA~

叫了兩款餃子,韮菜餃和黑松露鮮蝦雲吞
~ 賣相好靚喎~ 


兩款餃子不過不失,沒有特別大驚喜
韮菜餃的話我還是喜歡旳,因為韮菜比較多~ 



黑松露鮮蝦雲吞
不知是不是黑松露醬的關係,感覺味道怪怪的


最後,當然要來個菜
菜有一份同半份點,又幾好喎,可以點多D唔同款或適合少D人
我地食菜人當然要點一份啦~
呢度菜的選擇幾多之餘,菜仲好新鮮,又干淨
打邊爐一定要食菜既我表示好滿意~



川婆婆
尖沙咀寶勒巷26-36號地舖





留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】