就是純種和牛的味道~ 和牛燒肉‧純

話咁快又到老公牛一啦~
不過今日我請唔到假陪佢,唯有收工同佢去食正野~

和牛燒肉‧純

因為就係我公司附近~HAHA
雖然咁近,但都係第一次黎
睇佢門口細細,估唔到入面咁大

除左一般的四人枱外


仲有呢D咁雅緻的半放式房間~私隱度好高,仲有勁濃的和式味~




係餐廳中間有一張超大的ORDER 枱~ 


如果人多,仲可以包房,分別有6人房同8人房 
房間最多可以2間房打通,坐到20人,最啱就係公司食飯啦
(我呢D公司娛樂部,最關心就係呢D )




影完相,枱已SET好哂啦~ 
有調味料外,仲有沙律食~





好鐘意呢個夾夾既設計
夾完放落枱唔怕掂到枱面污糟,又唔使特登攞隻碟黎裝住,非常聰明同細心的設計呀



呢度雖然話係食燒肉,但其實仲有好多日本野食
好似切身呀,壽司,窩物等等~


生日嘛,當然要食好D 
和牛和牛和牛
黎呢度當然要食和牛~



特選日本產和牛肉眼

所有肉都可以選汁燒和盬
咁靚既和牛,當然要揀盬啦,咁先可以食到個份牛味呀~


呢塊和牛肉眼真真不得了,入口即溶,牛味超濃
但又唔會食到成口好油好油,可以食到牛肉的肉質感


特選日本產和牛牛排肉



牛排肉的雪花同肉眼好唔同
佢係網狀的,不過分佈都好平均,令到燒出黎既肉質好柔軟
入口好香牛味



日本產和牛上牛排肉 





呢款牛排肉雪花較少,肉質比和牛牛排肉實
如果唔太鐘意油脂滿口的,呢個牛排肉就好啱你



對比起之前兩2款,呢款的牛味亦稍淡
不過,依然係嫩滑美味

日本產豚腩肉


呢度既黑豚肉其實幾抵食同質素好好~
比和牛平成半有多,但質素很好


肥豚肉經過燒烤後,變得甘香爽脆

如果想再乾身D,可以再燒耐D,減低油脂的豐膩感
但對我而言,肥爽肉就係呢款黑豚的賣點呢
爽口彈牙之餘,仲食到滿滿的膠原呢~ 



呢D格仔紋係咪好靚呢,成晚既燒肉都由我老公一手搞掂~XD
佢話,呢隻燒爐要先大火加熱,燒到紅先再中火落肉,咁D肉汁先可以鎖住係入面
同埋有咁靚仔的格仔紋~

信不信由你,反正,我信了~XD 

厚切牛舌

話說上次係銅鑼灣食完個薄切牛舌後,我有D不滿足
因為牛舌要厚厚的才夠爽呀~

老公原來記在心,今次黎,佢叫左呢個厚厚牛舌俾我~


牛舌果然係厚的好,厚切才有彈性,才有嚼頭


厚切牛舌最好燒熟一點,太生反而會變韌架~

燒肉,其實最好有碗飯~XD
用燒肉黎送飯真係一流的~
尤其係呢種圓圓的日本米飯,煙煙韌韌又有飯香
平時少食飯既我都食哂成碗~XD



兩個梳打,我都係鐘意荔枝味多過巨峰提子
一直都覺得提子味好似藥水~XD


呢度處於商場2樓,位置其實都有D隱蔽
但估唔到咁多人識搵到黎呢度
果然,有好野食的地方,D人就識搵架啦~


和牛燒肉‧純在東京開業超過15年,有多間分店,
香港現在兩間,旨在推廣日本牛肉。
純種和牛來自佐賀、鹿兒島、宮崎、飛驒、櫪木等地,不時轉換,只取日本和牛
一切以優質行先。

和牛燒肉‧純
Japanese Wagyu Yakiniku Pure
尖沙咀東部加連威老道96號希爾頓大廈1樓3號舖


如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】