從血管找出你的真正膚色 ~Covermark Jusme Color

假期的日子,到太古城走走


經過 Covermark 的專櫃,看到這款洗面套裝真的超級抵買
當然即刻要同閨密分享呢個咁正的優惠情報啦~


原來Covermark 仲新推出了 Jusme Color

即係根據我地本身的「肌膚底色」,即係肌膚底層血管的色調而揀粉底,
並唔同平時只以肌膚表面揀色。
好處係不會因時間而變得暗啞或蒼白,讓妝感長時間保持明淨透明
聽落好似好勁咁,等我又試試先

揀Jusme Color 同平時揀粉底好唔同
佢有一套特別的測試法

原來我們的真正膚色其實不是肉眼所見的顏色,而是受皮膚下流動血液的顏色所影響。
肌膚底色分為藍調和黃調2種,所有人都會是其中的一種,
這與人種、性別、膚色的深淺沒有關係。

係咪有D深?~XD 係COVERMARK的官網找來呢張圖俾大家參考下~


即係如果受靜脈影響較深就會偏向藍調
呢個,係Covermark一直以來的配搭粉底的概念~

但講到又底層,又靜脈,咁用肉眼睇又好似唔太準囉~
原來Covermark 就有一個專屬的粉底配對服務

首先, STAFF 會搵出究竟我係屬於藍定黃先
藍調的膚色受靜脈影響較強而帶冷,膚色可比喻為透徹檸檬黃的色調 (blue base)。
而黃調的膚色受靜脈影響較少而帶暖,膚色比喻為健康香蕉黃的色調 (yellow base)。

方法就係幫我搽上呢幾隻特製的粉底


好明顯見到搽左黃調個邊,皮膚會特別顯白
而藍調個邊真係明顯見到膚色變得好暗淡喎
好神奇呀~

當決定左我係黃調人後,職員就正式幫我試上面
想講下職員真係好鬼認真,佢會先幫我潔面/ 搽TONER/ SERUM / LOTION /
BASE, 之後先正式同我搽粉底
同我平時係屋企化妝一樣,真係成個過程做足哂架

揀粉底之前,職員都會先問下我想粉底既要求
想要自然D定白淨D?

之後就用佢既專業幫我揀左四種粉底色


超級色盲加無SENSE既我,真係睇黎睇去都唔識揀~HAHA
問黎問去都決定唔到揀邊款
好彩職員姐姐好脾氣者~


搞左勁耐,相都幫我影左好多張,我都揀唔定~><

職員姐姐幫我重頭再搽多次粉~XD
先搽厚少少,再推薄俾我睇~HAHA 


最後,終於聽從左職員姐姐的專業意見
帶左佢地回家~XD



亮肌持久底霜
JUSME COLOR Lasting Make up Base



呢枝係專為<JUSME COLOR>理念而設計的底霜
同粉底一樣分為藍調及黃調,締造與膚色最相配的效果


而我當然就係用YELLOW 的黃調啦~
底霜蘊含珍貴草本漢方成分(補濕成分),包括葡萄籽油及當歸精華,
有效滋潤及舒緩肌膚深層,保持妝容貼服
仲有高度防曬效能SPF30 PA+++,能有效防止因紫外線所引致的黑色素及雀斑等問題。
仲不含香料架


仲含有抗油光粉末,能吸收過度分泌的皮脂,再利用吸收的皮脂形成鎖水保護膜,
避免產生油光,保持妝容整日持久亮麗。

拍了日光和室內的比較


未推開的底霜略帶淺淡粉色,但推開後會變得通透,帶有珍珠粉嫩的效果
因為底霜含有的凝亮粉末能造出柔焦效果,遮蓋毛孔和瑕疪。
即使被皮脂沾濕也不會變色,保持肌膚持續幼滑無瑕。


使用後明顯皮膚有光澤及透明感,有打亮及均勻膚色的作用
而且皮膚用後也變得較水潤呢~



對對對,這就是我的Jusme Color base

草本漢方修護粉底霜

Color : YP 10

甚麼漢方?就係含有6種純草本漢方精製而成,包括靈芝、當歸、人參、薏苡仁、蘆薈及桃仁精華,能改善及修護膚質
有效撫平因生活不規律或睡眠不足而引致粗糙的肌膚,緊貼肌膚,持久滋潤
就係化妝既同時都可以護膚呢~

認識呢個品牌已經好多年,但就未真正有用過
因為,都實在唔係平囉~!@@ 
但依家佢價錢平左成半~ @@ 真係......實在好難再忍手~ 

JUSME 的COLOR 共有15個色
今次揀左YP10色,係我同職員姐姐玩左成個鐘後揀出黎架~HAHA 


持久滋潤乳液狀粉底,質感好似CREAM 咁,好幼滑,好好推~
滋潤感高,仲有效抑止油份產生


 SPF 18 PA++,有效對抗紫外線之功能,防止黑色素及色斑的形成
亦不含香料成份


呢款粉底以透薄自然為主
搽卜面後只會覺得膚色均勻左,白滑左,但唔會有好濃的妝感


開頭仲好擔心YP 10會太白,但搽左後感覺真係好適合我,明顯感到係白滑左,膚色均勻左,
仲有D白裏透紅的健康感
但又唔會覺得搽左好多粉,效果自然到不得了


而我最鐘意就係 JUSME 的理念,因應個人本身的皮膚底層而揀色
故長時間後都不會變得暗啞或蒼白,一樣KEEP到咁自然

呢個,就係我工作左成日,迫緊巴士時影既相~XD
個粉底色依然KEEP到好好,好自然~ 
唔會變得灰灰暗暗 (雖然個樣已經攰爆~@@) 



Covermark 的底妝仲有一個超級好處,就係用量極少
只要用一粒豆的份量已經可以搽滿整個面,非常襟用呀
這瓶底霜,估計要用到年尾了
好彩底霜適合任何季節~ 由熱用到冷都用得啫~

想試下自己係藍調定黃調,快D去Covermark 各專櫃睇下呢
https://www.facebook.com/COVERMARKHK
http://www.covermark.com.hk

是次產品及資料由品牌提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Blog Link : The Ztyle *  Beauty Qooza * She.com *  U Beauty *  Beautylife


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】