Fusion Thai ~ Greyhound Cafe


泰國菜, 我想係繼日本菜後成為香港人的第二最愛~

想食泰菜, 大家都會想起九龍城~
當然, 也有不少開在商場的泰菜~
但那種傳統的泰式設計, 令很多型人卻步~

Greyhound Cafe 是近年在香港冒起的泰國型店~

選址在中環IFC, 又一城, 海港城及新世紀呢D高級的商場~
由時裝品牌發展到食肆,仲可以係呢D租金咁高昂既商場~
且常見各間Greyhound 門口都排滿人~
實力, 應該有番咁上下掛~

今次就選址左IFC 的Greyhound~

裝修同其他的分店都同出一徹~
令人一眼就認到~


老實講, 見到咁型格既裝修,真係無人諗到係食菜國野架~XD

泰菜,小食往往都好吸引~
有時甚至食小食都飽左~HAHA

今次揀左四款小食, 雖然話係小食, 但分量都唔小架~

脆炸粟米蟹肉餅配甜酸醬

睇個樣好似蝦餅, 實情係入面全部都只係蟹肉混合粟米, 
並無加入蝦膠整到成塊餅咁硬膠膠~
入口食到啖啖既蟹肉同粟米~好鬼正~


第二道小食是絕對唔似泰菜意大利肉腸芝士餡餅

睇個名, 真係以為成件PIZZA咁, 
望到個實物, 又唔係喎~
再食入口, 感覺頓時好泰FEEL
餡餅的餡是混合豬肉,感覺似是泰式肉碎個隻味~
加埋個脆脆既餅皮,外脆內香。感覺好盏鬼~ 


第三道小食是軟殼蟹沙律~
軟殼蟹沙律, 感覺好日式FEEL ~
加上我地顧住照相,軟殼蟹的確軟左少少~
不過, 佢底層既沙律就超正~, 因為加入左泰式既甜甜酸酸~
好醒胃,即時去除哂食煎炸野既油膩~
呢個沙律, 我食多碟都仲得呀~


第四道小菜 招牌脆炸單骨雞翼~
比起上面的3款小食, 我自己就麻麻地呢個雞翼~
雞翼既煮法太多,要脫穎而出真係幾難~
呢款雞翼因為炸既關係變得干身, 而且味道偏重~
成為餐前小食就普通了
反而如果飲酒時有呢幾隻雞翼, 我估大家會開心到大叫~HAHA


我地四個女仔, 食完前面個幾碟"大食"後, 其實都已經飽左一半~

所以下次大家叫小食時要量力而為呀~HAHA

食完小食, 當然進入MAIN COURSE 啦~

泰菜黎講, 冬蔭公是我至愛的
當然要揀番個泰河蝦冬蔭公湯河粉啦~XD


個隻河蝦大隻到呢~ 真係估佢唔到~
成碗冬蔭公都充滿左河蝦既鮮味~


而佢用既粉同我地平時個D唔同, 係一片片的~類似廣東人既陳村粉~
不過入口同河粉都一樣係滑嘟嘟的~

成個湯河唯一美中不足是唔夠辣~
可能為左遷就香港人既口味, 湯底偏酸但少少少少辣~
對於我呢D無辣不歡既人就覺得差緊D野咁~
但對於少食辣既你, 就啱啱好了~


第二個主菜是香草辣椒炒雞肉碎配白飯~

佢既平時既豬肉碎換左個雞肉,令到口感滑D, 無豬肉咁O鞋~
直頭係泰式肉末的變奏~
不過今次就唔係用菜包,而係配飯~
雞肉末炒香草, 味道很濃郁, 加上辣椒的調和, 送飯一流~


值得一提既係佢既湯係咸酸菜湯,味道甜甜地, 好得意, 好好味~


第四個菜驟眼睇以為係西野~
但佢個名叫泰國鹹魚乾辣椒意大利麵~
即係中西既CROSSOVER~


有鹹魚既意粉, 真係第一次食~
感覺嘛, 確是有D奇特~
鹹鹹鮮鮮既味道配上意粉, 我個人就麻麻
可以的話將個意粉改做"靚仔", 我估我應該愛死了~HAHA 

最後一個主菜, 鮮蝦炒金邊粉~
我的疑問是, 旁邊個D生既芽菜係咪應該要溝埋一齊食?
不過當我發現時, 碟粉已經無乜了~
呢D粉既精華在於大量既配菜, 配菜既分量比粉還要多~
朋友話味道似福建炒飯
不過我就覺得呢碟反而似番最正宗既泰菜啦~



其實四條女, 食到呢度~
應該都已經食唔得落架啦~
不過呢, 甜品喎~
又係另一回事啦~HAHA

新鮮椰子千層蛋糕
白色的椰子味CREAM 包裏住一條條新鮮既椰絲
軟中有嚼頭~
CREAM 不是很甜的那種,但我怕溜~ 淺嚐較佳~



香蕉榛子芝士蛋糕~
CHEESE CAKE, 嘛, 是我的強項~我指食方面~
脆脆餅底加上香白芝士味~
食完又想再食
最後~ 我把整個KO 了~
唯一美中不足是欠一杯香濃COFFEE ~HAHA



芒果芭菲~
呢個是我超級推介呀~
很清新的甜品, 就像法國菜的Sorbet
最適合食完辣辣泰菜後清一清口腔~


鮮製蘋果金寶~
呢個APPLE COMBO 其實做得好好
餅碎仲KEEP到好脆脆,
不過遇到大粒D既就可能會硬少少, 要出多少少牙力~
蘋果方面如果可切細小小就PERFECT 啦,


食左咁多野, 又點會無\餐飲呢?
呢杯藍色既液體是藍蘭豆甜菊茶~
上網搵唔到藍蘭豆, 但搵到butterfly pea tea蠂豆花茶
我估應該是一樣野黎~, 呢種豆有豐富維他命A,C&E, 
而且可以提高免疫力, 幫助促進皮膚的彈力及骨膠原, 還有效防止胃痛
加左檸檬或蜜糖後會變成紫色, 好靚的~

味道嘛, 可以加入左蜜糖的關係, 只係飲到蜜糖味
下次要記得係未加之前試下先~


呢杯並唔係普通既茶記凍O茶~
佢係GREYHOUND CAFE 的特色凍O茶~
特色在佢D冰~
用凍O茶雪成, 就算D冰融左, 味道都可以KEEP到~
係食腦之作~


服務方面,可能選址IFC, 真係寧舍好招呼
今時今日仲可以有咁既服務態度, 真係無乜幾多間~
(仲要係爆場既情況下都依然KEEP到笑容個下先勁~)

價錢方面, 百幾蚊一個小食
但份量足,可以一齊SHARE, 所以基本上都唔算貴~
如果係IFC呢間, 對住無敵大海景,我覺得算係平價之選添~

多謝我的好朋友帶我食左餐恨左好耐既餐~
Thx My Dear

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】