給女友的禮物~ SUDIO VASA BLÅ 藍芽系列耳機

大時大節,男仔最煩係咩?咪就係揀禮物囉~
貴又送唔起,平又怕被人鬧~ 

如果送化妝品俾女朋友,R1色同R2你永遠唔會識分啦~實唔會買得啱佢心水
送電話咩? 下下幾千蚊,送得幾多次 ?


今日就推介呢個超靚又實用送禮佳品

SUDIO VASA BLÅ 藍芽系列耳機


當然, 耳機周街都係,平至10蚊,貴到千幾二千蚊都有
咁呢款又有咩咁特別先?

第一,個個女仔都睇包裝~ 


成部電話咁既包裝,簡潔得黎又有品味

相信就算唔知入面係咩都已經鐘意左呢份禮物啦~ (先入為主真係好緊要架) 


盒入面仲有個咁細心既HANG TAG,  寫番句冧冧豬說話,又加分啦~


雖然只係一個好簡單的耳機,但包裝方面真係唔簡單囉~ 
淨係張黑色保養咭都成張 AE 黑咭咁呀~


用黎裝住耳機既袋仔都係真皮壓紋的~


女朋友耳仔細細,陣間個耳塞唔啱位實詐你型啦~  

SUDIO 連呢點都幫你諗埋~ 


隨機隨送的4個不同呎吋軟膠耳塞,咩耳型都實FIT 到~
咁細心,你都真係要學下野啦~ 



我本身個耳仔窿偏細,平時個D耳機都好易跌出黎
用左呢個超細頭膠塞,真係穩穩地塞係我隻耳仔度架~

仲有個玫瑰金的夾,用黎俾你夾住部耳機,唔怕跌機~ 亦可固定條線,收音更穩定


登登登,主角終於出場啦~

就係尼條VASA BLÅ 藍芽系列耳機~ 


白色的線控耳繩配上玫瑰金的耳機頭,係咪好有格調呢~ 
(仲有黑色,藍色同粉紅色,梗有一款啱你女友 STYLE, 如果唔敢肯定,最安全就係買白色囉~
讚佢同部耳機一樣純情,仲唔嬴哂~ )

偏平既機身線除左型之外,有個對我黎講超好的優點
就係唔會打結~ 唔使成日要解耳機線 (女人真係會抓狂的好不好)



耳機線2邊有2舊野,一個用黎USB叉電, 一個就係開關,調大細聲同埋咪~ 
老公讚因為有舊野, 攞番個平衡,部耳機唔會成日跌埋一邊 (又真係好似係喎) 

耳機上還有一個小窗口,其實係顯示燈,使用中會閃閃下,唔使係咪關左未都唔知~


另一樣最實用的,就係接上耳機後,會顯示耳機的電量,一目了然
唔使下下靠仲有冇電~


呢部機仲有一個最超讚功能,就係快速差電
最啱好似我呢D成日唔記得叉電既女朋友,成日臨出門先知未叉電
無電時即刻拎去叉電,再去個廁所,十分鐘就夠,已經夠個幾鐘長開黎用架啦~

而且佢既電量係超驚人的, 叉120分鐘,就可以連續用8小時,待用10小時
我每朝返工同放工坐車用,叉一次電,成個星期都夠用了~ 
咁耐用,女朋友就唔會成日因為無電發你脾氣啦~ (點解會發你脾氣?唔好問)

家下既電話用途多多,除左平時講電話外,仲要用黎聽歌,煲劇,打機
而呢個VASA 耳機就絕對可以滿足哂
用新一代 10.2mm 驅動程式,音響表現出眾,音色細緻且極為清澈,音效中每個細節、樂曲中每件樂器均能淋漓盡致地發揮
就連O BA 一句 " 我愛你" 都特別動聽過人,女朋友實冧死啦~

家下無論坐車,行路,戴上耳機,隔絕外界嘈音,彷彿存在係自己既世界度~


就算落雨,都可以輕易聽住歌黎行,免除耳機線帶來之困擾
落雨都即時變得浪漫哂啦~ 


哈哈,我仲未講最重要的.....價錢

呢部來自瑞典品牌既耳機,公價HKD 680
但家下用 優惠代碼「smonkichi」 買,仲有85折呀
仲全港免運費同有一年保養

咁既價錢,學生哥都負擔到啦~

有時送禮物俾女朋友,唔一定下下要天價
送一D 佢實用但又未必識買的產品,反而令佢更有驚喜。

信我啦~ 因為.................我都係女人~ XD 

當然,用黎送俾男朋友就更啱架~
因為老公已經對我部耳機虎視眈眈啦~ >< 

SUDIO 官網
http://www.sudiosweden.com/hk

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】