98蚊食到一個美味的慢煮扒 ? 我愛慢煮 (孖沙街)

朋友轉新工,由新界每天到港島上班,真係諗起都覺得攰 
遷就一下佢,到上環食一個美味晚餐呀~

第一時間就想起「我愛慢煮」,係值得再光顧的一間餐廳呀~ 

唔好以為餐廳未開呀,因為疫情關係,餐廳只開了一邊門,其實係側面可以入的


以前係要自己落樓order, 依家可以係MENU 揀,有職員幫你落單
重用的MENU 好環保,我鐘意
雖然加有點餐服務,但餐廳依然堅持不收加一,非常有HEART呀
( 剩係佢地不停上上落落咁上菜,都值得收加一)

呢度既菜式係好抵食~ 98蚊起已經可以食到一個慢煮既扒
SIDE DISHES 講緊幾十蚊


飲品就一般街外價錢,但酒類反而奇抵~ $158-208 已經有一枝~ 
聽到隔離枱有人同侍應講枝酒好好飲呀~
(可惜我酒量不佳,唔敢試) 


秘制保濕豬鞍架 (8oz)  $ 138 
加配煎鵝肝片 $38  ( 揀扒可以有唔少ADD-ON 可以揀架) 


落單時我對8oz 無咩概念,但見到成塊扒個時就知原來8oz都唔野少架
成件豬鞍係超厚身的,好有份量~
不得不讚下,就連伴碟的青瓜都有處理過,調過味而又係好味的~ 
反而鵝肝就失色左,除左薄之外 (佢有寫明係30g) ,煎得唔夠香口

慢煮係用低溫烹煮食物數小時,特色係令到D肉就得好靚同好嫩
睇見呢舊豬鞍咁粉紅幼嫩就知幾正啦~
入口係完全唔使用力咬,雖然豬鞍有少少質感,但肉質係嫩滑~


辣汁煙烤豬腩 $98 
Add on 牛油燒帶子 (3pcs) $38 

唔好以為平野就唔得,呢個豬腩同樣有8oz, 但一百蚊都唔使~ 好抵食


雖然話係辣汁,但對於食得辣既我,感覺辣度好輕微~
煎帶子煎得幾香口~ 而且每隻既SIZE 都幾大~

豬腩比之前的豬鞍更滑
雖然豬腩帶有肥肉,但入口一D都唔肥, 唔膩。 仲令到成舊肉特別滑添~


海鮮芝士忌廉菠菜苗 $ 68


呢個係即焗的,上盤時D芝士仲好似溶岩咁仲滾熱辣~
芝士是超厚,非常CREAMY, 如果係愛芝士人仕一定非常鐘意~


話明係海鮮,真係大隻隻蝦架~ 


不過個忌廉汁好多,而菠菜唔算多,所以浪費左好多汁呀~ 如果下面加個意粉就好正啦~

飯後又點可以無甜品?
加13蚊就有一個雪糕,抵到爆,一定要記得換呀
(仲有好多隻口味揀添呀) 


飲品方面,我揀左熱情芒果特飲
佢個樣唔太熱情~HAHA  不過有芒果粒可以食補番數啦~ 


記得上次黎,呢度既裝修係走年青路線
今次改左裝修,有少少HIGH END 既感覺, 燈光也比較暗~
不過最緊要係店員唔會趕人走 (當然,如果有人等就大家識做啦~)



朋友對今次的晚餐很滿意,尤其對2個慢煮的扒更讚不絕口~
果然我的選擇沒錯呀~ 

我愛慢煮 (孖沙街)
上環孖沙街15-17號孖寶樓地舖


文章只屬個人意見, 只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com 


Click below for my sharing platform :


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】