V shape 唔使靠美肌APPS啦~ FIRM- 365


講到執相, 莫過於 V 面
又邊個唔想要瓜子面先?
但唔係個個都可以天生麗質架嘛
尤其是年紀大左, D肌膚開始鬆弛 失去彈性
就乜輪廓都無哂啦~V面都變U面呀~

但你話好似韓國咁削骨/拉面皮, 我又真係驚驚~
怕入侵性既手術,唯有用外搽啦~

最近就試用左呢隻 
FIRM-365TM 賦活緊緻精華



GOOD SKIN LABS 是美國著名的醫學品牌
獨有的V顏科技 V Technology (V顏科技),高效對抗衰老,是可全面使用的面部緊緻精華。
它能夠飽滿肌膚,提供可見的提升及緊緻效果。
持續使用,令輪廓更立體,同時明顯改善肌膚亮澤度,外觀更見年輕
面盒是中文,內又有一個全英文盒, 方便中/英文用家 


佢既真身, 其實是一枝好似牙膏裝既精華~


軟軟既樽身加上泵嘴,減少產品同空氣接觸, 從而保持產品既質素
不過唔知用到之後會唔會出現好難唧出黎既情況呢~


產品既成份有:
CME﹕維生素C和E的複合物,能促進自身肌膚膠原蛋白增生,提升及緊緻肌膚
Photozomes感光賦活酵素:
脂質體含天然水藻植物萃取,經感光作用產生天然酵素能夠促進骨膠原再生,加強肌膚彈性,賦予肌膚再活功效
Argireline  Peptide六胜肽蛋白﹕
促進肌膚的重建機制,加速自身肌膚膠原蛋白增生,有效去皺,令肌膚進入更新狀態
Glucosamine葡萄糖胺﹕溫和地去除老化角質,使肌膚柔滑幼嫩
Moisturizer (保濕成分) Sodium Hyaluronate透明質酸鈉、Glycerin 甘油及Trehalose海藻醣﹕
為肌膚即時注水及鎖水,減淡乾紋、細紋,飽滿肌膚

所以呢枝FIRM-365 唔單止是一枝緊膚既精華,同時都可促進自身肌膚膠原蛋白和彈性蛋白增生,並為肌膚注入水分
令到肌膚變得年輕

產品更含有Radiance Cocktails (提亮複合物)及Pearls珍珠末
所以質地都帶有珍珠色既光彩~



因為無加香料, 散發的氣味是原材料如迷迭香及薑黃根等綜合的氣味, 
我就麻麻鐘意呢隻味囉, 好似膠膠地咁~
不過無加香料都係好事, 少左好多致敏源,所以忍一忍佢啦~
質地好潤, 好易推開~


推開後, 更為肌膚帶來即時亮澤的效果


100% 用家都覺得肌膚既亮澤度有改善。
當然, 我都好認同的~


使用方法:

 


我會同平時一樣咁先搽哂平日用開既TONER, 精華,
最後才搽上FIRM-365
為左慳D用,我集中只係搽係眼以下的面部, 腮部同頸部
搽上後, 因為質地好順滑,當作按摩膏咁由面向頸位一直按下去
之後再搽番面霜。

搽完個下,真係FEEL到有少少熱同埋有收緊既感覺架~


經過尼一個星期既努力~
聖誕過後既浮腫樣唔見左啦~


黎個近鏡
下墮既面珠登開始收緊番
成個腮線位出番哂黎~


黎個四面睇,真係成個V SHAPE 返哂黎~
面部既皮膚都變得緊緻左


我覺得我仲V過包裝上既MODEL 呀~XD

而且面部既皮膚變得有光澤左
毛孔都好似細左D咁
(堅素顏樣)


連D朋友都讚我呢期D皮膚好左呀~

估唔到呢枝FIRM-365 唔單止V面方面咁出色, 連護膚功能都好得~

是我近期既大愛呀!

Good Skin Labs
FIRM-365TM 賦活緊緻精華
全線莎莎獨家發售


有興趣又有需要既朋友, 快D去試下啦~

如要聯絡本人,請電郵至 : smonkichi@hotmail.com

以上資料由客戶提供,內容純屬個人感受~






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】