帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

政府的小朋友驗眼一般去到4 歲就無
如果無事無干,就唔會再有FOLLOW 
升上2年級後,眼見身邊唔少同學仔都開始戴眼鏡,所以我都決定帶女女去驗下眼
我講緊既,當然唔係去眼鏡鋪求其攞部機驗個D
而係徹徹底底咁驗一次

今日就黎左位於雅蘭中心的

理大護眼中心
PolyVision


呢個驗眼中心由2005年開始運作
唔少媽媽谷都有人提及,所以BOOKING 都好FULL 
我十月頭打電話去預約,星期六,日的BOOKING 起碼要去到出年3月
平日的話其實都開到七點,建議可以平日放學去驗會快D

呢D位於雅蘭中心的頂層,地方好大好寬敞
可能係平日關係,人不太多~


中心會播放一D護眼既卡通短片,我覺得幾好睇,可以同小朋友一邊睇一邊學習護眼知識 


另一邊則有一個遊戲天地,供小朋友等候時玩耍~


雖然遊戲都屬於幼童類,不過我囡都玩得好開心~XD 
P.S. 個廚房仔對正個出風位,好鬼凍,小朋友係度玩要小心著涼呀~


小朋友玩,我就要做正經野啦,除左填左普通個人資料外,
仲要填一版應診者的生活,眼晴問題以及家庭病歷等等,等眼科視光師對應診者有更深入既了解~


填完後就開始驗眼啦~
首先會檢查視覺,屈光度,睇下有冇近視老花~ 


之後,就會轉呢部機測眼壓~
呢部機會吹D風落隻眼度,小朋友應該唔太習慣
好彩阿女好合作,好聽話咁完成了


此外,仲有色覺普查測試有冇色盲


呢個係立體感的測試,阿囡都順利過關~


之後,就要入黑房啦~ XD 
呢度會幫我地眼球影相
透過眼底攝影機拍攝視網膜,血管等等
可以更徹底地檢查眼睛

呢個步驟對小朋友都有少少難度,因為佢要持續張開雙眼,拍個時有光會閃一下
呢個時候小朋友好易會合埋眼
不過工作人員都好有耐性,幫阿囡影完又影,直至影到為止~


經過左一連串既測驗後,我地可以拎住呢D數據去見眼科視光師啦

眼科視光師幫女女再用機CHECK 多次眼睛
之後就CHECK 下有冇近視,遠視啦~

\


仲幫女女滴左放瞳藥水,放大曈孔檢查~


眼科視光師好有耐性,亦都好NICE,同小朋友溝通都好好
阿女開頭都有少少緊張,但之後都已經無咁驚啦~

成個驗眼過程大約一個鐘
前前後後都驗左幾部機,加埋專業視光師的檢查同分析,非常詳細,亦都好細心~
女女既眼晴只有25度遠視 ,根本上係完全無問題

之前成日都怕佢眼晴有問題,依家安樂哂~
眼科視光師仲讚佢叻叻,叫佢要繼續努力KEEP 住~ 

呢度仲有一個配眼鏡分區
可以根據番驗眼的結果配埋合適的眼鏡~


小朋友眼睛正處於發育階段,有咩問題,早發現可以早改善嘛~
尤其依家咁多電子產品,眼晴好用神,真係要KEEP 住年年驗眼呀~

除左小朋友,家中的長者好多時都會有眼睛問題,佢地未必知咩事
大家都要多D關心同留意,或者帶佢黎呢度驗下架~

理大護眼中心

預約及查詢


如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com
Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】