吸走call機肉 (終極篇) ~ 定位修形 ~ elyze CoolSculpting冷凍溶脂療程


之前係 elyze定位修形試了皇牌CoolSculpting冷凍溶脂療程,
以專利冷凍技術定位減走腰腹22%脂肪細胞。
為咗令修形效果更突出,我再配合埋2次RF活化循環療程,加快排脂速度!

2個月後明顯FEEL到自己的腰位係FIRM 左!

是時候跟大家分享一下成果!!



除左視覺上真係見到效果,數據都好中肯
由開始療程到6月,雖然日日去食好野,
但我既脂肪比例係不升反跌,即係,我腰個舊脂肪已經KO 左啦~

腰部脂肪比例:30.5% > 22.6%,無花無假!~


多謝細心嘅治療師按我嘅身形,建議適合我嘅定位修形方案! 
CoolSculpting冷凍溶脂療程令脂肪自然凋亡,加上RF活化循環療程,促進身體循環,
利用專利射頻深入皮下組織,幫助身體脂肪排出,
呢個過程係超級舒服,熱熱地咁碌碌下就搞掂!等2-3個月就睇到效果!

大家可以睇返我之前做冷凍溶脂療程過程分享

大家來看看我努力的成績吧
係咪見到成條腰條曲左,唔再係水桶腰啦~
我終於有番條腰啦~ YEAH
多謝elyze 幫我搵番條腰

呢個夏天可以自信滿滿地去街啦~


*獨家Gratus醫美平台尊享禮遇 
想輕鬆Shape出更美身形,就立即把握機會,
elyze母公司Neoderm的醫美網站Gratus 

以半價優惠購買2Coolsculpting冷凍溶脂療程啦! 
例如你想做前腹、左右側腰或後腰,正價需要$13,200 而家只需要$6,600 
此優惠只限Gratus平台啊! 


以上療程及資料由Elyze提供

如對療桯有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com
Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】