打造清新無菌的家居環境~ PPP 空氣淨化機

近年香港的空氣污染真係嚴重左好多,流感病毒又勁左
尤其家中有小朋友同長者既,更加要注重家中的空氣潔淨

除左流感細菌外,好多家居空氣污染物都要留意番,
例如揮發性有機化合物 (VOC), 甲醛,氨 (阿摩尼亞)
以及塵蟎等等呢D家居常見可吸入的懸浮顆粒污染物

舊式家居裝修及傢具,好多時都存在甲醛,但甲醛其實係無色無味,
可留存逹十年先會散哂架,你見唔到聞唔到,唔代表無架~

吸入呢D懸浮顆粒污染物及化學物,輕則敏感,重則影響胎兒發育和兒童的成長等。
近年好多小朋友有鼻敏感/哮喘, 研究都顯示同空氣污染息息相關架

除此以外,吸入污染物的空氣,甚至會導致成人早期腦退化,提早出現老人癡呆症。
對於屋企有老有嫩既我,當然特別注重家居空氣健康
係入伙時,我特別搵左人黎除甲醛添架

而平時呢,我就會用空氣清新機黎淨化家居

Perfect Particulates Purifcation PPP
空氣淨化器


淨化機有好多,咁點解會揀呢隻?

首先,當然係佢好靚仔啦~ 純白簡約設計,襯哂我間屋
而且又唔大舊,又唔重,鐘意搬去邊度用都得~


當然,仲有佢超強勁既功能啦~ 

PPP係一部劃時代設計嘅醫療級家用空氣淨化機!
佢擁有一個世界性專利的 [ AIRA 專利技術 ]
透過納米過濾技術 ,並通過高級風流處理技術 
優化每個過濾層的之間交織的氣流, 再加上專利的殺菌HEPA過濾層
只需5分鐘,就可以將空氣污染物,如PM2.5、甲醛,同致敏源等減至95%
而喺淨化嘅同時仲可以殺滅埋空氣中99.99%嘅細菌及病毒㖭!

除左有專利的科技外,仲通過CE 同RoHS 的驗證,確保安全架~


而佢可以清除多種家居污染物,包括:

- PM2.5微顆粒物
- PM10顆粒物
- 甲醛
- 氣味
- 氨 (阿摩尼亞)
- 揮發性有機化合物 (VOC)
- 塵蟎
- 細菌 (>99.99%)*
- 病毒 (>99.99%)*
- 真菌 (>99.97 %)*
- 致敏源 (99.10 %)*

通過美國AHAM和中國認可國際互認檢測


佢既使用介面都好簡單,只要按中間個圓形按鈕就得架啦~


當然,仲有其他功能可以揀,有風速,離子功能,上鎖 (家有BB最啱) 以及時間掣
而部機仲可以根據環境中污染物的水平自動調節風速架

隨機仲有遙控,同樣有齊咁多功能掣~


機背有一個網狀的蓋,呢個其實係吸風位黎,將D污染既空氣吸入


初買返黎,記得要打開,並且將濾芯的膠袋除去先好用呀~!!!
將濾芯的膠袋除去先好用呀 !!!
將濾芯的膠袋除去先好用呀!!!
(好重要,要講3次) 


所有淨化器都一樣,睇個濾芯就知佢勁唔勁

呢個濾芯當然超級勁,除左有成4 CM 咁厚,比市場上的其他過濾器尺寸都要大
有非常大的污染物容量
仲有2面不同的介面層,用黎隔離塵埃細菌~


而機入面仲有一個內置既空氣質量傳感器
只要一開機,就係見到中間個圓圈會亮燈
紅色係最差,藍色係最好

開左機一陣,佢就變番藍色架啦
我屋企開機時多數係綠色,係有2次真係出現紅色
證明佢都真係有感應架~


因為機仔細細,儲存都好容易
我平時唔用會放入食飯枱底下收藏~ 


不過用既時候記得要攞番出黎
因為出風口要出風架,所以上面唔好有野阻住佢囉~
你睇下,真係好大風架~XD 


呢部機大約適合380 – 550平方呎
即係我成間屋,用一部機就夠了~HAHA 

每日回家時我囡都習慣開左部機,到瞓覺時就會關機
使用左3個星期再打開個隔塵網
嘩,真係....黑左咁多 ~ HAHA


仲要我地屋企都無人食煙,無養竉物架啦~
可想而知,平時我地吸既空氣有幾污糟呢
依家阿女每朝起身,都少左打乞嚏
我老公個鼻敏感都開始改善左 (D雲吞數量少左啦~XD) 

想保障家人健康,除左注意飲食,建立一個清新無菌的家居環境都好重要架




依家HKTV Mall 都有得賣喇!
想立即體驗,快啲登入:

此產品由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至 smonkichi@hotmail.com

Blog Link : The Ztyle *   She.com *  Cosmo  *  Elle  * U Beauty *  Beauty Exchange * Beautylife






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】