六大功效,去紅同時去斑 ~excel V™藍寶石冷凍激光

今日去左尖沙咀,準備做一個激光的TREATMENT ~ 

話說,我都好耐無做激光療程
因為本身皮膚底乾,好怕做完激光後會更乾而出現敏感
但今次呢個激光療程據說可以去紅去斑之餘,仲可以去除微絲血管
實在非常吸引,所以我決定試一試佢~


上到去,填妥個人資料及皮膚狀態後就可以入房~


入房,其實未開始做激光療程住
因為我皮膚比較乾,美容師幫我檢查後決定先幫我敷一個保補MASK 打底先~

美容師先幫我卸妝,清潔和敷上厚厚的GEL狀面霜~


之後先正式開始今日的療程




美國CUTERA所生產的excel V™藍寶石冷凍激光
是以全新的激光技術去治療以往難以改善的皮膚問題,
可以解決面部六大部問題,包括
- 擊退泛紅敏感性皮膚, 如面紅敏感 、玫瑰痤瘡、紅斑痤瘡、
- 去除紅血管及青筋 ( 如青筋、初期靜脈曲張等)
- 去除皮膚瑕疵 如酒糟鼻, 血痣)
- 去除各種色斑
- 改善暗瘡及凹凸洞
- 膠原增生及美白嫩膚

excel V™激光仲會清除表層皮膚至基底層以上的血管,
這些一般只屬多餘的血管,只會對我們皮膚做成壞處,
例如受刺激後,容易產生炎症,使皮膚變得敏感、乾燥及薄弱 ;
又會提供養份給皮膚上的色斑或暗瘡,令色班或暗瘡難以有效清除,或好易返發;
有些血管更會浮現在皮膚表面,影響外觀。

所以對比起普通去斑激光,excel V™去斑會更徹底同長久~


excel V™藍寶石冷凍激光,安全及有效
獲全球一眾皮膚科醫生推薦。亦得到美國食物藥品監督管理局(FDA)及歐盟CE認可

因為LASER 會有高能量,而且對黑色素亦佷敏感
所以美容師會幫我戴上眼罩,甚至連眉毛都痴埋~XD 
又係喎,呢個問題我一直都無留意添,真係細心~


之後美容師會幫我搽上厚厚的凍GEL 
P.S. 呢度操作激光的美容傳係專業持牌的,並唔係由求搵個姐姐做架~ 


美容師會先在我面上試打一下,測試一下感覺,睇下我可唔可以接受再開始
第一次做,美容師通常會以中度開始
厚肉的位其實感覺不太大,好似輕輕俾人掂一下咁


療程總共會全面打3次~
首先會全面先打2次,以作全面美白
做完呢個療程後面部皮膚會即時亮白左,所以呢個療程又叫"白雪公主"療程


之後,美容師會再特別點針對色斑同微絲血管重點再打~

excel V™ 呢部機最大的功能其實係針對
泛紅敏感性皮膚,例如玫瑰痤瘡,敏感泛紅皮膚,酒糟鼻,毛細管擴張
其次對於紅血管及青筋,初期靜脈曲張, 各類色斑等都有好明顯的功效~


當打到一D鼻翼位呀,太陽穴或上唇呢D位,感覺會比較大少少
不過打之前美容師會先提一提,等大家有心理準備
我覺得感覺似被橡筋彈下彈下咁,雖然有感覺,但係可接受程度~ 


剛打完激光後的整體皮膚其實並無任何創傷性無好紅亦無腫
只係D有色斑既位會特別紅~


之後美容師幫我再敷多次保濕面霜就搞掂了~ 



做完excel V™藍寶石冷凍激光後,皮膚真係特別光亮潔白左


excel V™藍寶石冷凍激光同平時激光去斑的分別就係佢唔會有傷口
平時做完LASER 去疤後,有斑既既位置皮膚會結焦
但excel V™藍寶石冷凍激光就會有一類 叫"咖啡渣"
佢並唔係傷口,只係退出黎色素~


當3-5日甩哂後,就會發現斑斑淡色左好多啦~
我呢個係深層斑,當然唔可以一次過去哂啦~
只係做左一次既效果,去紅去斑效果已經好明顥


最驚喜係今次呢個LASER 療程無以前做過既咁乾
而且亦無創傷性既傷口,返去照樣洗面都唔怕甩焦,簡單方便好多

#excel V #激光去斑 #雀斑 #去斑 #美白嫩膚 #激光美白

Le Domes Beaute & Medical Centre

美國excel V優惠價$980/1次
地址 : 尖沙咀金馬倫道48號中國保險大厦15樓B室
Whatsapp 查詢 : 31608484/ 69799019 /https://goo.gl/ydZg9k


地址 : 九龍尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈15樓B室

此療程由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】