方便又快捷, 我用指甲貼~ All Belle nail art patch


以前很鐘意整GEL 甲
不過因為懷孕, 所有GEL 甲要停止~
咁生左BB, 更加唔可以整啦
唔通想插C 佢咩~

加上指甲油, 卸甲水對小朋都唔係咁好~

於是, 我既指甲已長期處於赤裸裸狀態

不過, 有種叫指甲貼既野, 令我既手指終於可以有番D色彩~


今次ALL BELLE 就好知我心意, 送左3款指甲貼俾我試玩下~!

不過, 最開心既, 應該係佢囉~


日日都問我幾時得閒同佢整~@@

好喇, 就黎個指甲貼親子活動~

材料:ALL BELLE 指甲貼 一份~
(HKD 22.00)


一套有12塊指甲貼同迷你指由銼
無錯,係12塊, 
除左方便有12隻手指既人外,
亦都方便大家整爛左OR整錯左有後備~
都幾細心~XD

材料 2 : 豬手, 一大一細各一對~


呢個囡, 好似唔似, 阿媽隻手咁醜就似到十足十~@@

指甲貼有大有小, 揀啱自己既指甲SIZE 就貼落去啦~


其實, 只需三個步驟就已經搞掂架啦~
貼上去, 剪去多餘既部份~ 銼番同自已個指甲型


真係完全快靚正~


最啱我呢D手殘同心急既人~

唔使油, 又唔使畫花,仲唔怕油出界~
最好係唔使等佢干~
(次次都係等干中 又多手搞其他野THEN 整花D指甲油~@@)
真係話咁快, 就已經整好一對手~


因為我D指甲短, 但指甲貼有成46mm X 81mm 咁長~
剪左多出黎既部份
竟然係夠阿囡貼的~XD

於是~ 親子指甲 練成~


其實, 之前試過油指甲油, 阿囡已經好鐘意
成日摸我D指甲油, 又成日想叫我幫佢搽~
不過, 個人覺得指甲油既成份真係對小朋友唔好~
所以一直都無答應佢~

但呢款指甲貼係PET 物料, 對人體無害
而且只係貼紙咁, 所以我都好放心俾阿囡玩下~

我從來無貼過甲貼~
開初以為係個D 2日貨仔~
第二日就會飛起哂個隻~

但ALL BELLE 呢款指甲貼真係好堅
持久力超強~


一個星期後,  雖然手指公既甲貼既邊緣位有D發白~
但仍然貼得好牢固


而其他四隻指甲其實仲好完好無缺的~
(D指甲都已經長左啦~)

頭個日貼左, 阿囡洗手時仲好驚會甩~
但點知完全無呢個問題~

就算照平時咁沖涼, 洗手都得~

而我作為一個媽媽, 要用手, 濕水既機會實在太多了~
洗衫, 抺地, 洗碗, 洗奶樽, 又要同阿囡洗手, 沖涼~

但經過多日既體驗, 我真心覺得呢款指甲既黏貼力真係超超超強呀~

當然, 你又會擔心貼力咁強?咁咪好難搣甩?

但估佢唔到既係, 

想搣佢又真係話都無咁易!

只要係角位輕輕一拉, 就成塊可以除落黎~

而且過程絕對唔需要D咩卸甲水, 軟甲水個D野~

就係輕輕一揻~


而且係成塊除甩, 唔會揻到散哂~


唔使十秒, D指甲貼已經除哂啦, 手指甲上完全無漬,


真係絕對啱哂我呢D懶人~
而且仲唔使聞D好難聞既卸甲天拿水味添~

今次因為阿囡, 揀左D英文字母同數字既可愛指甲貼~

其實ALL BELLE 既指甲貼有勁多唔同既款式~

有斯文簡單既淨色同漸變色~


亦有多姿多彩既幾何圖案~


甚至一D 複雜到整GEL 甲都未必會畫到既圖案佢都有~



其實整得太多GEL 甲同搽指甲油, 對指甲本身都係一種傷害~

反而貼下呢D甲貼,又靚又方便

趕時間又油唔切指甲油, 用呢D甲貼就快靚正架~

何時何地 都可以即時幫你對手扮靚靚~
去個廁所都已經搞掂左~

快D入去睇下有咩款啱心水啦~
http://www.all-belle.com/product.php?id=33


後話:上次因為要返學,阿囡被迫要除哂D指甲貼~
家下日日問幾時放長假, 可以整~@@


多謝ALL-BELLE 的產品提供~


如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com
My Blog Link :







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】