無感脫毛~ 日本專業脫毛連鎖專門店 Calla

日本的美容業一直都係美容界既翹楚
很多美容既新技術都係由日本發明或改良~

所以一提起來自日本, 大家都會特別有信心~

Calla 銀座
開立 20 年,是日本專業脫毛連鎖專門店

在日本全國各地擁有 29 間門店、上海門店現合共 3 間,會員人數高逹 300,000 名


香港的第一間店, 位於中環街市附近,
方便就腳~

\一入鋪頭, 一室的潔白干淨, 令人感覺舒服~


銀座以嬰兒肌膚般無痛脫毛方法及合理既價錢
幫大家解決煩人的毛髲~
今次我打算脫掉我手上的毛毛~

本身一直都係拔毛機除手毛, 拔左十幾年啦~
毛毛的確有少左, 不過呢, 仲係要努力成日拔
而且用機會令到皮膚好干, 仲會出現紅粒同毛髮倒生既現象~

Calla 同平時既激光脫毛有D 唔同~

首先, 佢多左美肌潤美既步驟~
治療師會為客人用「美肌潤美」保濕噴槍以高壓噴射透明質酸、骨膠原等 6 種美容成份
幫助冷卻及滋潤肌膚,解決以刮刀、脫毛膠紙、蜜臘、及一般光學或家用脫毛機所帶來之乾燥反應
體現真正的「嬰兒肌膚脫毛」



美容師會係做機之前同做機之後噴一次~
唔好睇少呢個步驟
佢免除左LASER 脫毛的干燥感~
絕對可以媲美昂貴的BODY LOTION
而且冷凍效果更可以冷卻LASER 脫毛時既炙熱感~


噴完後會見到有D小水珠既物體係手度
不過好快就吸收哂~

之後就到平時既搽GEL步驟

大家見到我手度畫左一條白色既線~
原來係美容師將手分為前同後兩部份, 
方便做機會唔會漏左某一部份, 真係好細心~

美容師係做機前都會先幫你檢查一次
如果手上有傷口或損傷唔可以做機
就會貼住佢~ 又一貼心證明~


今次既LASER機同平時做既真係好唔同~
因為佢係以碌既方法~
唔係一下下咁打
免除左每打一下個種心理痛楚~唔使成日數住1 2 3 打
仲真係。。。。。。。。。。。。

完全唔痛呀~~~~~

我真係第一次做LASER 係完全無感覺~
可能我做手, D毛又唔係太粗~
美容師不斷問我感覺OK ? 
我話:完全無感覺呀~



做完手前臂, 美容師真係會扭轉我隻手做內手臂~
完全唔會偷雞或求其了事~

成個療程最有感覺就係最後個次美肌噴槍~
因為搽完GEL 後隻手已經凍
再加埋個好凍既冷冰冰既美肌噴霧
真係雞皮都起哂~

所以大家千萬唔好揀D咁凍既日子去做
夏天去就超正啦~HAHA

做左一個星期, 脫毛效用方面仲未知~
不過呢, 個「美肌潤美」保濕噴槍真係好好~
無左平時做完LASER後個種干燥感~好滋潤~
唔知部機用係面部得唔得呢~HAHA
黎緊仲要KEEP 住去做, 
到時再同大家報告下脫毛情況
有興趣, 記得留意啦~

Calla  依家仲做緊大優惠~
HKD 388, 兩年任做一個特選部位
仲有永久保養~



 而且三月尖沙咀分店就會開幕
到時就更方便啦~

想知多D , 可以瀏覽以下既網站~
http://ginza-calla.com.hk
Facebook :
https://www.facebook.com/ginzacallahongkong

<<這篇文章是與銀座Calla 合作>>
如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com
My Blog Link :
















留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】