最先進808nm納米波長無痛脫毛新體驗~ Dream Beauty Pro (第二次體驗及效果分享)

早前到Dream Beauty Pro 完成了第一次的上唇脫毛療程


唔經唔覺又過左一個月~

睇番D毛毛既情況先~

毛毛既生長速度減慢左好多~

一個月黎都只係開始生番少少出黎~



只係見到幾條零零丁丁咁 係嘴角位~


睇番之前未脫之前既比較~

之前D毛又長又粗,家下都無稀疏左好多啦~
而且嘴角位更覺得白滑左,無咁黑~


今日,我又再次黎到位於旺角既DREAM BEAUTY PRO 進行我既第二次脫毛療程~


雖然係第二次去,但美容顧問都有黎迎接我
仲幫我睇下脫毛後既情況
問番我有冇任何不適~
(好多美容院第二次去,D美容顧問已經無再FOLLOW 啦~  ><)

其實前一日DREAM BEAUTY PRO 的工作人員除左打黎CFM BOOKING 外
都有問番有冇暴曬,有冇任何不適
雖然你可能覺得係例行公事
但對於消費者,其實都係一個保障黎架~
特別SUMMER  真係會曬左都唔記得跟手走去做LASER 
到時有咩事就大家都唔想啦~

美容師帶我入房換過衫後就瞓係度等做機啦~

不過細心既美容師竟然發現左我有植到眼睫毛
佢話唔想整到我D靚靚睫毛,所以幫我用毛巾代替眼罩


呢一刻,我真係超滾動呀,
因為連我自己都唔記得左呢件事,但美容師就好細心咁照顧埋~ 

敷住毛巾,就開始我既第二次脫毛療程啦~

美容師好細心咁幫我先消毒~
(無錯,做之前係要消毒架,你唔係唔知呀~)
雖然我得幾條毛毛,但美容師都幫我再剃多一次~


搽上GEL 後就開始啦~

開始前,美容師都有提我今次會加大個強度~
如果遇到一D 粗壯既毛毛都有少少反應~

開頭以為我D毛毛都無乜啦,所以都應該無咩反應
但原來係嘴角位都仲有幾下"桔桔"地~
即係話原來D毛毛仲係深藏係皮下架~


由左至右做左2次,美容師更特別係D嘴角位再打多2下,確保一條不留~

完成後,成個上唇位都好白滑呀~ ^^ 



打呢篇文既時候,其實已經係打後既差唔多第三個星期~

毛毛既生長速度比之前的確又慢左好多~
有圖有真相~
根本上都仲好光滑,只有幾點黑色,都未有毛走出來~


雖然表面好似大成功,
其實要完全脫掉上唇的毛毛,其實仲要繼續努力啦~
好多人打 1次,2次見未脫哂,就懷疑係咪部機唔WORK 
其實毛髮有佢既生長期,
今次只係打左一D 啱生長出黎既毛髮,但其實仲有D潛藏的毛髮要等佢生番出黎後先可以打到架~


等我努力後再同大家分享下啦~


想知多D Dream Beauty Pro 的資料,可以瀏覽以下網站:


如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】