美麗不分年齡~ 依家既我仲靚過12年前,你覺得呢?

一直以黎,年齡都係女人既秘密
過左25歲後,已經開始唔想提呢個題目


因為25歲後好快就會到3字頭
而3字頭就會被社會標籤為中女
未結婚既,依家仲會多左剩女,沒女呢D貶義既字眼


早前,Dove 委託調查機構進行 「Dove香港女性對年齡的心態調查2014」發現,女性被問到年齡時會有負面感受,
因此不願透露年齡之餘,女性更會逃避慶祝生日以及出現「報細數」的情況。
調查更發現只有3%的香港成年女性可以毫無顧忌、自信地說出自己的真實年齡。

我記得係2十到尾既時間,就開始出現莫名的緊張
感覺30歲就會到人生另一階段
好似一踏入30就會變成女人
(2X 仲可以稱為少女嘛~XD)


依家諗番起都覺得幾搞笑
其實有咩所謂?
人生就係要不停向前行
我地甚至慶幸自己會長大,會老~


後生時, 一無所有,只有一個自己, 咩都無試過,咩都無見過
但依家經歷了拍拖,分手,結婚,生小朋友
有自己的家庭,有自己的另一個人生目標


年齡幾大,其實已經無咩所謂

當然,另一個原因是
我既心境仲係好青春
見到靚既野會開心
開心會懂得大笑
傷心,會讓佢過去
人生怱怱
只要活得充實,又何需理會呢D無謂既數字


其實, 好唔鐘意現今社會對女性加上的標籤
中女,剩女,沒女又如何?
只要自己活得開心,又何須你來評價?
我們何必要活在一堆虛幻數字的框框裏?
何必活在別人既眼光下?

Dove 認為,美麗不分年齡,美麗不止於外表 ! 不應讓外界以「老」、「中女」等標籤帶走自信。
反之,年齡為女性帶來各種人生閱歷、生活智慧、財富、親情、友情等,無論任何年紀,都有屬於你的獨特美! 

美麗不分年齡短片: https://goo.gl/l0vqOl


年齡大唔代表唔會靚
你睇下現今幾多女星都4, 50歲依然艷光照人,
甚至比十幾廿歲既O靚模更有味道~


記得有次係街撞番一個多年無見既大學同學
佢話,差D唔認得你,乜你靚左咁多,係咪去左韓國一轉呀~


俾我老公睇番我後生時D相,佢都覺我依家靚過廿幾歲時個陣~~


你又覺得如何呢?


唔覺唔覺,我就黎向4字頭邁進
但依家我反而唔會再隱暪自己,坦白, 反而會更得到大家既讚美添~XD

2015年



年輕唔在於外貌,在於心境

你想自己年輕,你便年輕~

你覺得自己靚就係靚


為了讓更多女生明白每個年紀都有值得慶祝的美,在2014年11月份,Dove分別到不同地區和社交平台,
邀請各位女生們分享自信,支持 「美麗不分年齡」 。
Dove著力向女性解釋不同年齡的美,宣揚「美麗不分年齡」的訊息。起初仍害怕透露個人年齡的女生,
最後也願意換個角度,欣賞自己現階段的美。無論是自信活潑的小女孩、剛畢業的女生,還是健康樂觀的婆婆,
她們都認識到Dove「美麗不分年齡」的理念,並支持「美麗綻放」,參與及分享「我感覺更自信」!
在社交平台上,Dove更收到百多個女性分享每一個年齡都有值得欣賞自己的事情。
大家一起把這份自信發揚出去,跟更多女性分享這個信念!
                                 “美麗不分年齡"分享活動 https://www.facebook.com/dovehk/posts/924630120898297
以下是不同年齡女性對自己既認知及認同~
29歲的我更美更有自信,因為或許沒有17歲少女般嬌嫩與青春,但我處理感情更加圓融,充分享受愛情的滋潤,是美麗的黃金期。我保養得宜,沒受到皺紋的侵擾。我不化妝也很漂亮,乾淨的素顏勝過大濃妝! 



34歲的我更美更有自信,因為我完成一個人獨自歐遊的日子遇有問題,自己想法解決。回來後自信心增加了不少。 正所謂經驗增加自信。 [氣高皆因經歷少才高因為磨練多! ] 共勉之。


44歲的我更美更自信,因為我擁有一份我喜愛的工作,在工作中得到滿足感,這正是人生的歷練,給與我智慧,令我更有生活智慧走我未來的人生路。

希望大家可以擺脫年齡呢個框框,越黎越靚,越黎越有味道


如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】