無痛深層清潔,就係咁簡單~ Aqua peel

有睇開我既文章,都知我份人係幾咁鐘意清潔皮膚
雖然,平時既洗面呀,磨砂,去黑頭呀,都係真係好勤力咁日日做
但永世去親美容COUNTER都依然俾人話我角質層厚~ &^*%*#&^#$*%
所以,都唯有定時定候去美容院做下TREATMENT 

其中一個我最鐘意既清潔TREATMENT 就係AQUA PEEL 
今日上左去尖沙咀Dr. BK laser做啦~


我本人就好鐘意呢D咁大咁光猛既美容院


因為感覺好干淨,(話哂都係搞我塊面喎,唔干淨點得架~)


坐底後填哂個人資料,美容師仲好細心咁問清楚我既身體同皮膚狀況
佢話,雖然療程唔係入侵式,但為確保每個客人既身心安全,所以呢D細節係唔可以少的
(我好BUY 呀,我估係同佢地有做開注射式療程既關係,對每個細節都好留心)

房間同大廳一樣貫徹簡約設計


難得仲有埋個咁專業既化妝枱,可以做完療程後執埋個樣先走~


換好衫後,美容師首先同我講解左成個療程要做D乜
等我有個心理準備

(好多人覺得講唔講無咩所謂,但我自己就鐘意清楚每一個步驟,
起碼知道佢究竟係我塊面度搞咩囉~)

最基本的清潔卸妝後,就開始黎啦~



Auqa Peel 基本上會用3個頭

細頭,用黎吸走鼻翼,下巴呢D細位
而大頭呢,就係大範圍既地方,好似面頰,額頭等


做既時候會覺得個嘴有D水同吸力,
原理呢,就係利用水蛋白滲透效應加入專屬注滲液做水份磨皮
再利用吸力將你毛孔內黑頭,粉刺,油脂通通抽走~
不過唔使擔心,吸力唔係好大,唔會吸到你紅同腫,可以話係無痛清潔~XD



吸完哂D污糟野後,美容師就換上一個大D既頭黎做導入
呢個大頭可以將精華養份導入至肌底,因為之前做左個深層清潔,所以精華可以暢通無阻,更有效咁到達皮膚底層

做完導入後,當然要敷個保濕mask鎖緊番D精華啦~

之後塗埋護膚品就完成啦~

之前屋企有D事,日日無覺好瞓,皮膚差左勁多,D角質層厚到自己摸落去都FEEL到嚡恰恰
做完呢個Aqua peel 後,即刻feel 到既,就係塊面超滑嘟嘟,好似新年大掃除咁掃走哂d舊角質
最重要係毛孔都即刻收細哂~ 
而且因為唔夠瞓而變到好灰好黃既面色都應刻白番哂~ 
膚色都均勻左~


雖然平時大家都好勤力咁做皮膚既清潔,但耐唔耐,都要為皮膚做一次大掃除先夠徶底架~

Dr BK laser 

歡迎致電預約及查詢
 銅鑼灣 2882 6813
 旺角 2662 2816
 尖沙咀 2152 9788


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】