30分鐘可以做到 20,000次sit up 減肚腩?

肚腩呢家野真係會跟足你一世
雖然網上好多每日十幾分鐘減肚腩運動,但示範個D都成身肌肉,應該都唔止每日做十幾分鐘囉,加上自己又懶,收工都無咩力再做運動 (有力都要留番黎執屋洗衫啦) 

想舒服咁去除肚腩,跟我去體驗下呢個超舒服又快速既修肚腩療程啦~

肌長快線療程 
Muscle Express 


呢個療程同平時既消脂療程有D唔同
因為佢並唔止係消脂咁簡單,仲會幫助我地將脂肪轉化成肌肉
比淨消脂來得更FIRM,更有線條~

填過個人資料就可以入房開始啦~
(溫馨提示:因為要做腹部位置,所以係經期中就唔建議做啦) 


今次既療桯就會用上呢部機

BTL  EMSCULPT TM 增肌消脂

呢部機主要做pat pat 同肚腩呢d容易積聚脂肪既地方
幫你修出腹肌 & 蜜桃臀
佢係全球頂尖 增肌+消脂2合1的儀器,加入左革命性首創專利 HIFEMTM 醫學技術



呢個專利技術可以直達 7cm 重新躍動肌肉層
做一次 30分鐘,等於你做左 20,000次 SIT UP架啦~ @@

做之前影番張BEFORE相,雖然我個肚腩未大到嚇死人
但始終都生過小朋友,有鬆弛同向下墮既問題囉~




做運動就辛苦,但做呢個療程非常簡單舒服
只要瞓係度,將 EMSCULPT的機頭固定係身上
等佢震30分鐘就搞掂架啦~


美容師會將度數由低開始,等你慢慢適應
度數既大細其實係震動力既大小,我就由最初既25度升到75度
美容師話1-2次後基本已經可以做到100度~ 


同美容師吹下水,話咁快就過左30分鐘啦~ 
拎開個機頭,個肚腩係完全無紅無腫無瘀
因為成個過程都無創傷,只係震動,好舒服~
所以唔會出現任何療程後過渡期或者復原期。


緊張既時刻到啦~究竟有冇效呢?

正面睇,個肚腩仔真係無咁凸喎~
雖然我地見佢個頭只係放中間,其實佢會連腰兩邊既肉都震到
真係見番條腰線出黎呀~
仲隱約有少少馬甲線既陰影添呀~HAHA 


俾個側面睇下,真係唔睇唔覺,一比較就好覺~



之前向下墮既肚腩都扁平左,而且無哂下垂感,成個肚腩FIRM左好多呀~


做完療程後幾日,我發覺去便便既次數密左
由以前 1-2日一次,變左1日 1-2次
當然,唔係肚屙個D,而係正常地,食完飯無耐就會有便意
其實醫生話要餐食餐清先係好習慣 (不過實在好難做到) 
我估可能做完機,幫條腸做埋運動~所以佢郁得快左呀~HAHA

呢部機舒服過我以前做既消脂機,而且效果仲特別快同明顯
如果你都同我一樣有肚腩鬆馳同肚凸凸既問題,不妨黎試試

新客限時BTL EMSCULPT TM「腹肌馬甲線」/「蜜桃翹臀」增肌消脂修煉優惠


是次產品及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com



Click here for my sharing platform :

#emsculpt HK #emsculpt #Sansantong #IPRO #肌長快線 #SST #修身堂


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】