520 的小心意~ LANCÔME「我愛你520」

其實好多男人唔懂唔女人的心思
只會係大時大節送下禮,就覺得已經做左好多野
其實,女人有時未必真係想要個份禮,女人想要既,係一份心思

女人其實好簡單,不時製造一D小驚喜已經會好開心,好滿足
就趁 聽日 520呢個特別日子,製造一D小浪漫俾佢啦😘

LANCÔME「我愛你520」

LANCÔME最新推出的「我愛你520」瑰麗豐盈唇膏
包括令人心動的心形限量版,以及瑰麗的玫瑰金限量版;
讓您於5.20這特別的日子,為摯愛送上這朵獨特的玫瑰,藉此表達濃情愛意!


2款唇膏分別係 LANCÔME 的 L'Absolu Rouge Cream瑰麗豐盈唇膏 系列
質感絲滑柔順,並且採用了強效保濕的Pro-Xylane™配方,令雙唇水潤柔軟,倍感舒適。




「我愛你520心形限量版
Lancôme L'Absolu Rouge Cream瑰麗豐盈唇膏(絲滑)
#368 LANCOME ROSE  (HK$270)

心形限量版瑰麗豐盈唇膏,配合皇牌經典優雅桃紅玫瑰色調#368
締造高雅細膩的絲滑妝效。



令人心動的心形限量版💖,成枝唇膏做成心型,非常搶眼奪目
代表你送哂成個心俾佢呀,仲唔冧C咩。



「我愛你5202019春夏大勢唇色限量版
Lancôme L'Absolu Rouge Cream 瑰麗豐盈唇膏(絲滑)
#06 ROSE NUDE  (HK$270)

呢款「我愛你520」氣質玫瑰裸色#06色,

2019春夏大勢唇色限量版
配合獨特的玫瑰金包裝,瑰麗自然,最啱日常返工,日日搽,日日都掛住你啦💋





Lancôme專門店及崇光專櫃獨家發售


是次產品及資料由品牌提供
如對產品有任何疑問,可直接聯絡品牌查詢
文章只屬個人意見,效果因人而異,只供參考
如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com


Click here for my sharing platform :


#LancomeHK #Lancome520

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】