大食大喝後的事後粉~YAMADA MIYURA 既 《FIT'X油分內包》

YAMADA MIYURA
最近不停見到黃宗澤既廣告
SHOW 出身肌肉
我唔使要個排朱古力, 只係想搣走D脂肪就OK啦~
呢排天寒地凍, 日日唔係打邊爐就BBQ
食食埋埋D肥牛呀, 雞翼呀, 
真係唔知食左幾多油落肚~
好彩每次放縱完後, 我都即刻會食番包
YAMADA MIYURA 既《FIT'X油分內包》



咩叫油分內包?

就是以特效成份, 將你食落肚既油打包, 再排出體內,減少油份既吸收
係咪好神奇呢?呢個產品仲係日本厚生省特許既瘦身用食品
產品用100%既天然植物成份,將油份乳化,分解~
係咪有D抽象呢?
睇個實驗會明白D
將FIT'X 油分內包倒入水中溶解後再倒入一湯匙既油
攪拌後可以見到D油已經被包起左~
將呢D混合物倒入清水後, 可見係成舊油原封不動
即係話個一湯匙既油已經被乳化同包封左

呢D乳化同包封左既油會完整咁排出體外~
係咪好神奇呢?
FIT'X 油分內包係一條條既~
每日餐後食一條
如果想快速減磅, 連續1-2個月, 早午晚3餐後食一包, 可以減到4-8磅
如果係想KEEP FIT 既. 可以每日一包, 維持身型外, 仲可以減少油分吸叫, 對血管, 血脂健康都好有幫助架~

FIT"X 既油分內包係粉狀既~
建議食法可以直接倒入脷底或用開水沖服
我個人比較鐘意用水沖開~
味道好好, 好似橙汁咁, 當係飯後飲品, 代替D檸檬茶呀, 咖啡咁唔錯架~
飲完時會發覺有D一粒粒好似啫喱狀既物體痴住隻杯, 開始時以為係纖維粉
心諗, 即係又係肚痛去廁所啦~
點知,  飲完一包後, 成日都無肚痛過~
第二日又飲左一包, 又係完全無肚痛過~
真係好開心呀
呢個係我唯一食過而無搞肚痛既減肥藥呀~

雖然我無一日食三包~
不過偶然係交際應酬, BBQ 呢D大食大喝的活動後沖一包黎飲,
 心理同身理上都覺可以得平衡啦~
就黎又到聖誕呢D普天同慶齊齊食既日子,都係時候入手番幾盒看下門口啦~

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】