面紅並唔係可愛,有可能係敏感既先兆 - LA ROCHE-POSAY TOLERINAE 系列


一轉季, 我d皮膚會變得好易發紅
而且仲會好痕~



有時, 仲會爆幾粒無頭既瘡 ( 我叫佢做敏感瘡) 
呢D 瘡唔會好似暗瘡咁會有膿頭,只係一粒紅既凸起既瘡
而且會好痕添架~



以前一直以為只係自己懶,皮膚缺水, 保濕唔夠者~

但原來, 呢D都係皮膚敏感既一種~!

好彩我呢D算係輕微, 所以搵番D啱既護膚品就可以對症下藥~

La Roche-Posay TOLERIANE ULTRA INTENRSE SOOTHING CARE 
FACE AND EYE  抗敏全效修護面霜 40ml 


呢隻全效既面霜,面同眼都用得架
而且不含防腐劑‧不含 Paraben‧不含香料/酒精/色素/羊毛脂
減去所有會令人敏感既因素~

再加入一種活性聚合肽, 可抑制"致敏導體P" 產生, 減少皮膚過敏


加上獨特既100% 真空包裝~

確保產品不變質,而且減少外界既污染, 氧化同殘留物。

可以睇到樽中仲有袋,個袋會隨著使用後而縮小, 百分百真空狀態。


而佢為求確保真空狀態既機械嘴亦都令人嘆為觀止~


少少一個嘴,原來內藏咁多野~


當然, 佢盒上既凸字設計亦令我很驚喜同欣賞



產品有乳木果和甘油, 可以柔軟皮膚之餘亦修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化


搽上手, 發覺和平時的乳霜質地有少許差别
並唔是一推即溶個D~


不過按摩多幾下亦都完全吸收哂~


對比下兩張相手上的紋理。搽完後既干紋即刻無哂~

\
經過2個星期既努力搽搽搽

我D 敏感瘡已經平伏哂, 亦都無再爆其他瘡啦~

而且面部既泛紅現象已經好番, 就算沖完涼隔左一陣未搽CREAM 都唔會即刻紅哂~



皮膚亦都變得白滑左, 膚色無泛紅, 均勻左唔少~

呢個冬季,好彩有LA ROCHE-ROSAY 既TOLERIANE ULTRA 陪住我


TOLERIANE 既抗敏舒緩系列除左面霜, 仲有潔面,HYDRATING LOTION ( TONER) 同SPRING WATER (舒緩噴霧) 

全面減少對敏感皮膚既刺激。

如果你都有皮膚敏感既問題
千萬唔好掉以輕心等佢惡化落去
快快搵番D防敏感既配方啦~

以上資料由客戶提供

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com




留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】