MediLASE - 無痛激光永久脫毛體驗分享 - 最終回

由五月初第一次開始了我的MEDI LASE 脫毛之旅<<按我>>
至今已經差不多半年了

其實做左第一次後, 唇毛都已經脫左七成

之後每次相隔既次數都越黎越長
由第一次做完隔4個星期
第二次做完後隔六個星期
到第三次做完後隔左個八個星期

係第4 次既脫毛既時候, 其實都已經得番好少, 所以拖到遲遲都未去



黎個脫毛前多面睇~

ZOOM到咁近都唔係好覺眼



直頭可以話係大功告成~

不過呢, 我當然要做埋最後個次啦~

係11月頭做完埋第四次既脫毛療程
就完成了

記得以前係第D鋪頭做UNDERARM
做左十次, 
到今時今日都仲有D毛毛走出黎~

係MEDI LASE, 四次就已經幫我搞掂左好難脫既唇毛~

做完後成個月啦~
D毛毛已經無再出


唇部位變得好白滑
以後都唔使再用鉗咁痛啦~



MediLase的激光脫毛機名 叫 GentleLase Pro LE 24mm,
激光脫毛機巳upgrade了做24mm 放射性機頭, 係全亞太區獨家引入, 唯一CANDELA認可
所有光學治療師都係獲得美國CANDELA一級專業資格, 通過註冊醫生培訓及考核

真係好多謝MEDI LASE 俾我呢個機會
可以俾我試到咁有效既既脫毛
體會到咩叫專業
咩叫PRO

讀者優惠登記即享免費專業PRO-Test      
MediLASE推出獨家免費專業PRO-Test登記,制定個人專屬激光脫毛方案。
PRO-Test是一個全方位的激光脫毛療程測試及評估先通過由Clinical Department* 獨家編制的專業評估、醫學分析及皮膚測試,深入了解客人皮膚狀況、病理及服藥歷史;再由擁有一級專業資格光學治療師配合儀器AI 智能感測及專利DCD冷凍系統 (原廠信譽Cryogen),測試客人是否適合進行激光脫毛療程,檢測客人膚色、毛髮粗幼度及根據不同客人的毛髮生長週期,從而制定適合該客人的激光能量、DCD間距、及預計整個療程所需時間及完成次數。       *Clinical Department由美國Candela臨床光學專家和皮膚科醫生組成
PRO-Test 嘅專業程度猶如激光脫毛療程前嘅Body Check姊妹們做療程前都應該黎做一個Test喔!
立即登記>>>>PRO-Test登記連結︰

而北京道的北京道一號旗艦店已經開左啦~

預告銅鑼灣金朝陽的港島區旗艦店將於20142月隆重開幕。
到時, 就更方便啦~
以上服務由客戶提供
如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com



留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】